پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتومکانیک استانبول

حضور قطعه سازان سایپا در نمایشگاه اتومکانیکای استانبول 2018

نمایشگاه اتومکانیکای استانبول 2018 باحضور شرکت های قطعه سازی از 46 کشور جهان و پنج شرکت فعال گروه خودروسازی سایپا در زمینه قطعات خودرویی آغاز به کار کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز : در این نمایشگاه شرکت های سازه گستر سایپا، گروه فنرسازی زر، رینگ سایپا، رادیاتور ایران و […]

امیر
شنبه - ۱۸ فروردین ۱۳۹۷

نمایشگاه اتومکانیکای استانبول 2018 باحضور شرکت های قطعه سازی از 46 کشور جهان و پنج شرکت فعال گروه خودروسازی سایپا در زمینه قطعات خودرویی آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز :

در این نمایشگاه شرکت های سازه گستر سایپا، گروه فنرسازی زر، رینگ سایپا، رادیاتور ایران و سایپاشیشه در غرفه گروه خودروسازی سایپا آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را در زمینه قطعات خودرویی در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقه مندان قرار داده اند.
باتوجه به حضور شرکت های مختلف اروپایی و بین المللی فعال در صنعت قطعه سازی در نمایشگاه اتومکانیکای استانبول، این رویداد خودرویی می تواند زمینه گسترش همکاری میان گروه خودروسازی سایپا و شرکت های معتبر تولیدی و بازرگانی فعال در صنعت قطعه سازی را فراهم سازد.
باتوجه به این که کشور ترکیه هم به عنوان یکی از قطب های مهم تولید قطعات خودرو در منطقه و جهان محسوب می شود گسترش همکاری میان شرکت های ایرانی و ترک می تواند زمینه انتقال فناوری های نوین به ایران را در زمینه طراحی و ساخت قطعات خودرو فراهم کند.
نمایشگاه های اتومکانیکا که به طور میانگین همه ساله در 15 کشور مختلف جهان برگزار می شود به عنوان مهم ترین رویداد خودرویی در زمینه قطعه سازی محسوب می شود و می تواند زمینه گسترش همکاری های جهانی در این عرصه را فراهم کند.

زمان خدمات امداد نوروزی سایپا علی‌رغم افزایش تعداد خودروها افت نکرد

صنعت قطعه سازی هویت دهنده صنعت خودروسازی

حمایت از تولید داخل قطعه سازان، رویکرد امروز مگاموتور

برنامه رنو پارس برای توسعه قطعه سازان ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی