پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای توسان 2017

فروش اقساطی توسان 2017 (ویژه عید تا عید)

فروش اقساطی توسان 2017 کرمان موتور نماینده رسمی هیوندای موتورز در ایران ویژه عید تا عید و با تحویل یک ماهه در فروردین ماه سال جاری اعلام می شود. فروش اقساطی توسان 2017 (ویژه عید تا عید) : مشخصات فنی هیوندای توسان طبق اعلام کرمان‌موتور توسان‌های عرضه‌شده در ایران از پیشرانه ۲ لیتری برخوردارند که […]

امیر
شنبه - ۱۸ فروردین ۱۳۹۷

فروش اقساطی توسان 2017 کرمان موتور نماینده رسمی هیوندای موتورز در ایران ویژه عید تا عید و با تحویل یک ماهه در فروردین ماه سال جاری اعلام می شود.

فروش اقساطی توسان 2017 (ویژه عید تا عید) :

فروش اقساطی توسان 2017 (ویژه عید تا عید)

فروش اقساطی توسان 2017 (ویژه عید تا عید)

مشخصات فنی هیوندای توسان

طبق اعلام کرمان‌موتور توسان‌های عرضه‌شده در ایران از پیشرانه ۲ لیتری برخوردارند که علی‌رغم حجم کم‌تر نسبت به قبل، قدرت مناسبی تولید می‌کند. این پیشرانه 154 اسب‌بخار قدرت در دور 6200 و 195 نیوتن‌متر گشتاور در دور 4000 تولید می‌کند. در این پیشرانه نسبت اسب‌بخار به ازای هر لیتر را افزایش پیدا کرده، با این تفاوت که مصرف سوخت کم‌تری نسبت به قبل دارد و با باک ۶۵ لیتری مسافت بیش‌تری را طی می‌کند.

شتاب توسان جدید به لطف گیرباکس ۶ سرعته تیپ‌ترونیک با عملکرد قابل تحسین و دقیق و کاهش وزن ۷۲ کیلوگرمی نسبت به قبل، مناسب است. هماهنگی جعبه‌دنده و موتور نیز بارها در طول حرکت نظر راننده را به خود جلب می‌کند و بهتر از قبل است. علی‌رغم سیستم تعلیق مستقل در چهارچرخ و بازنگری‌های انجام شده، سواری توسان جدید مثل قبل کمی تکان دارد اما دوری سواری از نرمی بیش از حد باعث شده تا در زمینه پایداری و هندلینگ، توسان عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

نسخه کوچک تر سانتافه / نگاهی به هیوندای توسان کرمان موتور

النترا و توسان سال 97 در کرمان موتور به تولید می رسند

بررسی اجمالی هیوندای توسان 2017 (جدید)

آیا کرمان موتور سانتافه و توسان تولید می کند؟

هیوندای توسان بخریم یا میتسوبیشی ASX؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی