پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کولئوس – خرید کولئوس

فروش نقدی و اقساطی محصولات رنو با قیمت جدید (فروردین 97)

فروش نقدی و اقساطی محصولات رنو توسط نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران با اعمال قیمت جدید به دلیل تغییرات و افزایش نرخ ارز به شرح زیر اعلام می شود. فروش نقدی و اقساطی محصولات رنو (فروردین 97) : مشخصات و امکانات رنو کولئوس : رنو کولئوس با موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر […]

امیر
یکشنبه - ۱۹ فروردین ۱۳۹۷

فروش نقدی و اقساطی محصولات رنو توسط نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران با اعمال قیمت جدید به دلیل تغییرات و افزایش نرخ ارز به شرح زیر اعلام می شود.

فروش نقدی و اقساطی محصولات رنو (فروردین 97) :

فروش نقدی و اقساطی محصولات رنو (فروردین 97)

فروش نقدی و اقساطی محصولات رنو (فروردین 97)

مشخصات و امکانات رنو کولئوس :

رنو کولئوس با موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر 171 اسب بخار و در مدل E3 به بازار ایران عرضه می شود. قابلیت انتقال قدرت به چهار چرخ، سقف پانارومیک، صندلی های برقی، نمایشگر RLINK، استارت دکمه ای، درب صندوق برقی، رادار نقطه کور، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، شش کیسه هوا، سنسور پارک جلو و عقب و… از امکانات این کراس اوور فرانسوی شناخته می شود.

با توجه به قیمت جهانی کولئوس، رقابت این ژنرال قد بلند رنو با خودروهایی چون هیوندای سانتافه، کیا سورنتو، نیسان ایکس تریل و میتسوبیشی اوتلندر در بازار جهانی شکل گرفته است و نگین خودرو قیمتی بسیار وسوسه انگیز را برای فروش کولئوس در بازار ایران نسبت به رقبا درنظر گرفته است.
در این طرح فروش با هر کد ملی تنها یک خودرو می توان ثبت نام کرد و این اولین بار است که در فروش خودروهای وارداتی چنین قانونی از جانب شرکت عرضه کننده اعلام می شود تا از سوء استفاده و ورود دلالان به بازار این خودروی داغ، تا حداکثر ممکن جلوگیری شود.

امکانات رنو تلیسمان :

سنسور پارک جلو، سیستم هشدار نقطه کور، کارت هندزفری، صفحه نمایش روی شیشه جلو (HUD)، روکش چرمی صندلی ها، سانروف برقی پانوراما، آیینه های جانبی جمع شونده اتوماتیک، نور پردازی محیط داخل، تنظیم برقی صندلی راننده و سرنشین جلو به همراه ماساژور، گرمکن صندلی راننده و سرنشین جلو، مانیتور ۸.۷ اینچی کنسول وسط و سیستم صوتی BOSE با ۱۳ بلندگو (که دو عدد از آنها ساب ووفر است.

یک روح در ۲ بدن!/ مقایسه و بررسی نیسان ایکس تریل و رنو کولئوس

نمایشگاه مجازی رنو کولئوس

تجربه 350 کیلومتر رانندگی با رنو تلیسمان (گزارش)

معرفی پرفروش ترین خودروهای بازار در سال 96 ( قسمت چهارم-ب ام و سری 7 و رنو تلیسمان )

پرفروش ترین خودروهای وارداتی و داخلی در سال 96/ رنو با تلیسمان و کولئوس در صدر جدول

در محدوده قیمت 200 میلیون ، رنو تلیسمان یا هیوندای سوناتا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی