پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جک S5 اتوماتیک

پیش فروش جک S5 اتوماتیک (فروردین 97)

پیش فروش جک S5 اتوماتیک توسط کرمان موتور نماینده کمپانی جک در ایران با موعد تحویل مرداد ماه سال جاری و سود مشارکت 18 درصد در فروردین ماه سال جاری اعلام می شود. پیش فروش جک S5 اتوماتیک (فروردین 97) : جک S5 اتوماتیک بیشتر بشناسید : شرکت کرمان‌موتور با مونتاژ جک J5 به عنوان یکی […]

امیر
یکشنبه - ۱۹ فروردین ۱۳۹۷

پیش فروش جک S5 اتوماتیک توسط کرمان موتور نماینده کمپانی جک در ایران با موعد تحویل مرداد ماه سال جاری و سود مشارکت 18 درصد در فروردین ماه سال جاری اعلام می شود.

پیش فروش جک S5 اتوماتیک (فروردین 97) :

پیش فروش جک S5 اتوماتیک (فروردین 97)

پیش فروش جک S5 اتوماتیک (فروردین 97)

جک S5 اتوماتیک بیشتر بشناسید :

شرکت کرمان‌موتور با مونتاژ جک J5 به عنوان یکی از محبوب‌ترین خودروهای چینی در ایران، به خوبی جایگاه خود را میان مونتاژکنندگان و واردکنندگان خودروهای چینی تثبیت کرد. با عرضه S5 به عنوان کراس‌اوور جک در ایران، این خودرو در مدت کوتاهی محبوبیتی قابل توجه به‌دست آورد. اما S5 یک مشکل بزرگ داشت. نبود گیرباکس اتوماتیک در نمونه عرضه‌شده در ایران. این ضعف در بازاری که گیرباکس اتوماتیک برای خریداری با بودجه ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومانی، یک آپشن مهم محسوب می‌شود، بسیار بزرگ است. اما خوشبختانه مدتی است نسخه جک S5 اتوماتیک نیز به بازار ایران راه پیدا کرده تا این کمبود را جبران کند و راه را بیش از پیش برای رقبایش سخت کند. S5 در طراحی بدنه سبک و سیاق هیوندای IX35 را دنبال می‌کند و نمی‌توان ایراد چندانی به ظاهر آن گرفت. به علاوه در نسخه اتوماتیک، تغییر ظاهری چندانی، به جز تعویض رینگ‌های ۱۷ اینچی نسخه منوآل با رینگ‌های ۱۸ اینچی، به چشم نمی‌خورد. هواکش حجیم روی سپر جلو در کنار جلو پنجره و چراغ‌های ‌خوش‌فرم، نمای خشن و جذابی را برای قسمت جلویی رقم زده‌اند. در نمای جانبی قطعات پلاستیکی پایین بدنه کیفیت مناسبی دارند و پوشش براق دستگیره درها بر جلوه لوکس جک S5 اتوماتیک افزوده است. البته در این میان وجود قطعه‌ای بی‌کیفیت روی گلگیرهای جلو زیبایی چندانی ندارد. طراحی قسمت عقب جایی است در حین حرکت نظر هر بیننده‌ای را به سوی خود جلب می‌کند. در طراحی این قسمت از شاسی‌بلندهای آئودی الهام گرفته شده است و استفاده از چراغ‌های LED زیبایی و جذابیت این قسمت را دوچندان کرده است. هم‌چنین حرف S در روی صندوق بار با رنگ قرمز تزیین شده است تا بیشتر حال‌وهوای محصولات اسپرت آئودی را تداعی کند.

مشخصات جک S5 اتوماتیک

جک S5 اتوماتیک + تست اجمالی و عکس

تمرکز بر فشردگی/ مقایسه هایما S5 و جک S3

فروش فوری نقدی محصولات زامیاد (فروردین 97)

فروش فوری نقدی محصولات سایپا (فروردین 97)

فروش اقساطی رنو کپچر 2018 (فروردین 97)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی