پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لیفان 820

فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 با مدل 97 (فروردین 97)

فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 با مدل 97 توسط گروه خودروسازی کرمان موتور با تحویل یک ماهه و در فروردین ماه سال جاری اعلام می شود. بروزرسانی: پیش فروش محصولات جک و لیفان با تخفیف ویژه / کرمان موتور حباب قیمت خودرو را دور می زند فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 (خرداد 97) […]

امیر
سه شنبه - ۲۱ فروردین ۱۳۹۷

فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 با مدل 97 توسط گروه خودروسازی کرمان موتور با تحویل یک ماهه و در فروردین ماه سال جاری اعلام می شود.

بروزرسانی:

پیش فروش محصولات جک و لیفان با تخفیف ویژه / کرمان موتور حباب قیمت خودرو را دور می زند

فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 (خرداد 97)

فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 با مدل 97 (فروردین 97) :

فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 با مدل 97 (فروردین 97)

فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 با مدل 97 (فروردین 97)

تجهیزات و امکانات لیفان 820

لیفان 820 ابعاد مشابهی با تویوتا کمری دارد و از سدان های بزرگ و جادار این رنج قیمت به شمار می رود. صندلی‌های جلو به‌صورت برقی در ۶ جهت تنظیم می‌شوند و به گرمکن نیز مجهز شده‌اند. یک مانیتور ۶ اینچی لمسی نیز در کنسول جلو تعبیه شده. لیفان ۸۲۰  از ۶ ایربگ برخوردار است و از سیستم‌های ایمنی نظیر ABS، ESP، TCS و HBA بهره می‌برد و علاوه بر اینها، لیفان برای مقاوم‌سازی بدنه از میله‌های فولادی استفاده کرده است. این خودرو می‌تواند بالاترین امتیازات ایمنی بین‌المللی را کسب کند. هم‌چنین جالب است بدانید ۸۲۰ توانسته گواهی E MARK را از مراجع هلندی کسب کند و امتیاز عرضه در کشورهای عضو اتحادیه اروپا را به‌دست آورد.

مشخصات فنی لیفان 820

لیفان پیشرانه محصولات‌اش را خودش با همکاری شرکت ریکاردو انگلستان تولید می‌کند. شاسی ۸۲۰ نیز طراحی شرکت MIRA انگلستان است. شرکت کرمان‌ موتور، لیفان ۸۲۰ را با پیشرانه ۲۳۷۳ سی‌سی و کد LF489Q در بازار ایران عرضه می‌کند. این پیشرانه توانایی تولید ۱۵۸ اسب‌بخار قدرت و ۲۲۱ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. لیفان ۸۲۰ از گیرباکس ۶ سرعته تیپ‌ترونیک ساخت DSI استرالیا استفاده می‌کند که نسبتا عملکرد مناسبی دارد.

 

فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 با مدل 96 (فروردین 97)

قیمت جدید لیفان 820 اعلام شد + مروری بر ویژگی ها و مشخصات فنی لیفان 820

پیش فروش جک S5 اتوماتیک (فروردین 97)

فروش فوری نقدی محصولات زامیاد (فروردین 97)

فروش فوری نقدی محصولات سایپا (فروردین 97)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی