پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نشست خبری تسلا موتور

شهرداری با تسلا موتور به استقبال خودروهای برقی می رود/ نشست خبري شركت تسلا موتور برگزار شد

نشست خبري برند جديد تسلا موتور كه خود را به عنوان نماينده رسمي كمپاني ب ام و در ايران معرفي مي كند، در تهران برگزار شد. به گزارش خبرنگار جوان خودرو در اين نشست دكتر رامين وطن دوست مديرعامل اين شركت ضمن بيان اهداف شركت تسلا موتور در پاسخ به خبرنگاران گفت: در حال حاضر […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۰ فروردین ۱۳۹۷

نشست خبري برند جديد تسلا موتور كه خود را به عنوان نماينده رسمي كمپاني ب ام و در ايران معرفي مي كند، در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جوان خودرو

در اين نشست دكتر رامين وطن دوست مديرعامل اين شركت ضمن بيان اهداف شركت تسلا موتور در پاسخ به خبرنگاران گفت: در حال حاضر ٨ تعميرگاه مجهز داريم كه در حال كسترش ان هستيم تا خدمات پس از فروش خوبي به مشتريان بدهيم و ٤ تعميرگاه ديگر هم در حال راه اندازي است. وي افزود يكي از اهداف اصلي ما فعاليت در حوزه خودروهاي هيبريدي است و به همين دليل نيروهاي متخصص را اموزش داده ايم و مشتريان ما بايد خدمت مناسبي دريافت كنند. هدف اصلي شركت تسلا موتور گسترش فرهنگ خودروهاي برقي و خدمات با كيفيت به مشتريان است. ب ام و گارانتي جهاني دارد و ما خود را موظف به ارائه خدمات ميدانيم.
ما معتقديم رقابت در بازار و سرويس دادن وجود دارد و مشتري مي تواند انتخاب كند.

وطن دوست در ادامه افزود: ما در فاز اول قصد داريم در حوزه خدمات پس از فروش كيفيت را بالا ببريم و ب ام و را به جايگاه خودش برسانيم و در اينده ميخواهيم خودروهايي با سفارش ايراني بياىريم نه سفارش كشورهاي ديگر. اولين خودروي ما آي ٣ به سفارش ايران خواهد بود.

وي در پاسخ به سوالي در خصوص نمايندگي اين شركت با توجه به قوانين وزارت صنعت گفت: نمايندگي ما از المان است و حتي قبل از تاييد نمايندگي گرفتن استعلام كرديم كه بايد چه كنيم. اتاق بازرگاني المان تاييدات مورد نياز را در گوتينگن المان به ما داد و نماينده شركت الماني ب ام و در اين قرار داد حضور دارد. اين در شرايطي است كه تاييد نمايندگي رسمي نياز به تاييد اتاق بازرگاني و تاييد ب ام و دارد . وزارت صمت با موشكافي اين موضوع را پيگيري كرد و با سختگيري بسيار در اين امر به ما مجوز دادند. ما قرارداد رسمي ٥ ساله با ب ام و داريم و مجوز سه ماهه ما از طرف وزارت صنعت نياز دارد به طي شدن مراحل اداري و ما امادگي داريم همين فردا مجوز را ٥ ساله كنيم.

در پاسخ به نام نماينده آلماني اشاره كرد: نمايندگي از bmw autohaus mohring بك نماينده يكي از شهرهاي آلمان است و از ١٩٦٩ فعاليت مي كند اخذ شده و به تاييد اتاق بازرگاني آلمان رسيده است.

در ازامه مديرعامل اين شركت افزود: طرحي ب ام دارد براي كشورهايي كه اكتان سوخت پاييني دارند و يا مسائل ديگري مثل شرايط محيطي خاص دارند. ب ام و در قالب اين طرح بايد خودروها را كاليبره كند با اين شرايط. از اين رو چون ما نماينده رسمي هستيم بايد اين ماليبراسيون را براي خودروهاي اين برند حتي مدلهاي ٢٠٠٥ و بقبه به صورت رايگان انجام بدهيم. زيرا اين وظيفه ماست و ختي مپ و كال سنتر خودروهتي ب ام و را هم فعال ميكنيم زيرا ما تجهيزات و دياگ اورجينال ب ام و را از ب ام و تحويل گرفتيم و حتي تجهيزات ما كاملا اورجينال است.

وي افزود: در چهارچوب مسئوليت هاي اجتماعي ما در همكاري با شهرداري ٣ هزار پلاگ شارژ براي خودروهتي برقي ايجاد خواهيم كرد و حتي اموزش هاي فني در حوزه خدمات را نيز به پرسنل داده ايم و مدلي كه در اولين مرحله وارد خواهيم مرد آي ٣است كه قيمت ان زير ٤٠ هزار دلار است هر چند يك نمونه گران تر با موتوري متفاوت هم لارد مه در سبد ما جا نميگيرد.

وطن دوست در ادامه گفت:٨نمايندگي ما سه تا در تهران و بقيه در شهرهاي ديگر هستند. بسياري از خودروهايي مه در ايران هستند مي توانند به صورت رايگان در طرح كاليبراسيون و گارانتي شركت كنند. البته اين موضوع در شرايطي است كه ب ام و گزارش فني خودرويي را مه برايش ارسال مي كنيم تايبد كند.

در ارديبهشت ماه اولين نمونه هاي ب ام و را رونمايي مي كنيم اما فروش انبوه در ادامه برنامه ها خواهد بود. مديرعامل شركت تسلا موتور در خصوص قطعه همكاري ب ام و با تسلا موتور در صورت خروج امريكا از برجام و ايجاد تحريم ها گفت: اولين هدف ما ارائه خدمات به ٢٥ هزار ب ام و موجود در ايران است. به هر حال ما هم متاثر از شرايط جهاني هستيم اما شركت مياني مه ب ام و به ما معرفي كرد تا از ان طريق طحريم ها را دور بزنيم با همين نگاه است.ضمن اين كه ما قرار داد ٥ ساله داريم و راهكارهايي داريم اما به هر حال اين موضوع همه را تحت تاثير قرار مي دهد.

 

کوچک ترین شاسی بلند ب ام و در میدان عمل/ بررسی فنی ب ام و X1 جدید

فل فل نبین چه ریزه!/ بررسی ب ام و سری 2 کانورتیبل

ب ام و X2 / پیش بینی جوان خودرو از خودروهای بازار در سال 97 (3)

تعریف دوباره واژه لاکچری در سبد محصولات M/ معرفی ب ام و M8 گرن کوپه

چهره ای نو برای بازار پرمیوم کامپکت ها/ رونمایی 4 مدل مینی توسط پرشیا خودرو

بیشترین رضایت مشتریان از ب ام و سری 5 (رنج قیمت بالای 200 میلیون تومان)

پیرمرد خوش تیپ! / بررسی فنی ب ام و سری ۵ (E34)

معرفی ب ام و i8 رودستر/ سفینه ای با سقف نرم!

قهرمان بی رقیب تر از همیشه/ بررسی فنی ب ام و سری 5 جدید

ب ام و های دم بریده!/ نگاهی به هاچ بک های جدید ب ام و در بازار ایران

نسخه ب ام و برای التیام جنون سرعت!/ نگاهی به ب ام و M5 جدید

ب ام و و رولزرویس به سمت خودروهای الکتریکی میروند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی