پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

راش موستانگ

راش موستانگ 700 اسب بخاری ارزان قیمت

راش موستانگ یکی از مدل های موستانگ با قیمت ارزان است که قدرت موتور آن به حدود 700 اسب بخار می رسد که میخواهیم به بررسی جزئی آن و بررسی موتور آن با خودروهایی من جمله لامبورگینی هوراکان و دیگر بخش هایش بپردازیم. اگر چه موتور 5 لیتری V8 موستانگ (با تلفظ صحیح تر ماستنگ) […]

امیر
چهارشنبه - ۲۲ فروردین ۱۳۹۷

راش موستانگ یکی از مدل های موستانگ با قیمت ارزان است که قدرت موتور آن به حدود 700 اسب بخار می رسد که میخواهیم به بررسی جزئی آن و بررسی موتور آن با خودروهایی من جمله لامبورگینی هوراکان و دیگر بخش هایش بپردازیم.

اگر چه موتور 5 لیتری V8 موستانگ (با تلفظ صحیح تر ماستنگ) GT یکی از پیشرفته ترین موتورهای هشت سیلندر کنونی است، اما هنوز می توان به واسطه راهکارهایی، آمار و ارقام آن را بهبود بخشید. اضافه کردن سوپرشارژر یکی از این راهکارهاست که توسط مهندسین راش پرفورمنس (Roush Performance) پیشنهاد می شود.

این کمپانی که همکاری های نزدیکی با فورد دارد، برنامه ای ویژه برای ارتقای عملکرد موستانگ GT داشته و کیت هایی را در این راستا تدارک دیده است. بر این اساس با سفارش کیت سوپرشارژر فاز 1 (Phase 1 Supercharger) که 7,699 دلار هزینه دارد، خروجی موتور از 460 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر گشتاور در حالت استاندارد به 700 اسب بخار قدرت و 827 نیوتن متر گشتاور افزایش پیدا می کند.

موتور راش موستانگ

برای درک بهتر از میزان شگفت انگیز بودن این رقم بد نیست اشاره کنیم که لامبورگینی هوراکان پرفورمانته با قیمت چندین برابری 631 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور دارد.

کیت سوپرشارژر فاز 1 همانطور که از نامش نیز می توان حدس زد، شامل سوپرشارژر R2650 TVS کمپانی راش است. این سوپرشارژر می تواند با بنزین اکتان 91 برابر با 12 psi هوای فشرده به داخل سیلندرها هدایت کند تا انفجارهای قوی تری حاصل شود.

نمای عقب راش موستانگ

برای جبران بخشی از فشار وارده به موتور، این پکیج شامل یک اینترکولر تمام آلومینیومی، رادیاتور جدید، سیستم مکش هوا با جریان بالا و تنظیم مجدد موتور نیز می شود.

به دلیل ارتباط قدیمی راش با کمپانی فورد، پیشرانه با اجزای جدید از گارانتی 3 ساله یا 36 هزار مایل (معادل 57 هزار کیلومتر) کارکرد بهره می برد. به همین خاطر علاقه مندان می توانند با آسودگی خیال بیشتری اقدام به تقویت موتور موستانگ صفر کیلومتر خود کنند.

کابین راش موستانگ

پکیج فاز 1 در واقع خود زیر مجموعه پکیج جدید راش با نام JackHammer است. این پکیج 14,765 دلاری خروجی موتور را 10 اسب بخار دیگر ارتقا داده و با سفارش آن تغییراتی در بدنه و اجزای سیستم انتقال قدرت اعمال می شود.

خودرو راش موستانگ

به اعتقاد راش، موستانگ تقویت شده توسط این کمپانی ارزان ترین خودروی 700 اسب بخاری است که می توان با پرداخت حدود 43,000 دلار خریداری کرد. درباره شتاب و حداکثر سرعت این اسب وحشی حرفی به میان نیامده، اما بد نیست بدانید در حالت استاندارد موستانگ GT شتابی برابر با 4.3 ثانیه داشته و قادر است به حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت دست یابد.

منبع : دیجیاتو

اسب موستانگ برای ۲۰۱۸ زین شد

کامارو ، چارجر یا موستانگ ، برنده این جنگ بی پایان کیست؟

کوپه منحصربه‌فرد موستانگ

لامبورگینی با اوروس به جمع قدبلندها آمد

نگاهی به لامبورگینی آونتادور با دستکاری نوویتک

دیدار با لامبورگینی کانتاش در تهران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی