پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری تیگو5 جدید

شاسی بلندهای چینی ، بازیگران اصلی بازار خودرو/ کارنامه درخشان چری تیگو5 در ایران

تب خرید خودروهای شاسی بلند در کشورمان به مانند سایر نقاط جهان افزایش چشمگیری در سالهای اخیر پیدا کرده است. البته با توجه به قیمت گذاری شاسی بلندهای وارداتی و محدود بودن دایره مخاطبشان، در بازار ایران شاسی بلندهای چینی حسابی مورد توجه قرار گرفته اند و از چری تیگو5 می توان به عنوان یکی […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۲ فروردین ۱۳۹۷

تب خرید خودروهای شاسی بلند در کشورمان به مانند سایر نقاط جهان افزایش چشمگیری در سالهای اخیر پیدا کرده است. البته با توجه به قیمت گذاری شاسی بلندهای وارداتی و محدود بودن دایره مخاطبشان، در بازار ایران شاسی بلندهای چینی حسابی مورد توجه قرار گرفته اند و از چری تیگو5 می توان به عنوان یکی از پرفروش ترین شاسی بلندهای چینی در بازار ایران نام برد.

با توجه به افزایش قیمت خودروهای وارداتی در چند سال اخیر، مشتریان ایرانی برای خرید شاسی بلندهای وارداتی مجبور به پرداخت مبلغ قابل توجهی هستند و همین مورد باعث شده تا دایره مخاطبان این خودروها محدود باشد. علی رغم قیمت های بالا،  باز هم استقبال قابل توجهی از شاسی بلندها به عمل آماده به طوری که بیش از 50 درصد سهم بازار خودروهای وارداتی متعلق به خودروهای این کلاس است.

با توجه به این حجم تقاضا برای خودروهای شاسی بلند، چینی ها توانستند به خوبی از حجم تقاضای بازار استفاده کرده و کراس اورهایی با طراحی و امکانات روز، در کنار قیمت و شرایط فروش مناسب به بازار عرضه نمایند.

به جرات یکی از موفق ترین این شاسی بلندها را می توان چری تیگو5 نامید. چینی بلند قامتی که این روزها در تعداد قابل توجهی در خیابانهای کشور  دیده میشود. شاسی بلندی که در ابتدای ورود به بازار، بسیاری عقیده داشتند ریسک بزرگی از سوی مدیران خودرو به شمار می رود. اما در  حال حاضر بیشترین فروش در گروه خودروهای شاسی بلند را به خود اختصاص داده است.

چری تیگو5 در تابستان سال 94 به عنوان نخستین محصول شرکت مدیران خودرو با برند چری به ایران معرفی شد که با فروش بسیار بالای خود نام و برند چری را در بازار ایران به خوبی جای بیاندازد.

تیگو5 ، در ارزیابی های کیفی و رضایت مشتریان که توسط موسسه استاندارد کشور صورت گرفته است  تیگو5 همواره جایگاه بالا و مطلوبی را در میان خودروهای هم رده خود داشته و از دید مشتریان ، کیفیت مقبول ، امکانات رفاهی و ایمنی بالا ، بدنه جا دار و طراحی مناسب را میتوان از دلایل موفقیت این خودرو در بازار کشور نامید.

ام وی ام X22 با کیفیت ترین خودرو رنج قیمت 50 تا 75 میلیون تومان

مچ اندازی چری تیگو7 با خودروهای اروپایی، کره ای و ژاپنی + عکس

تغییر دهنده معادله بازار کراس اوورهای چینی/ بررسی چانگان CS75

هایماهای توربوشارژ ایران خودرو/ بررسی هایما S7 توربو و هایما S5

معرفی پرفروش ترین خودروهای بازار در سال 96 (قسمت سوم-هیوندای توسان و چری تیگو7 )

شاسی بلند تمام برقی بی وای دی به بازار می آید/ سانگ EV400 چه مشخصاتی دارد؟

چری تیگو5 اولین محصول همکاری مشترک چری با جگوار-لندرور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی