پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران خودرو

افتتاح خطوط تولید جدید مدیران خودرو در ماههای آتی

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ، اولین نشست خبری شرکت مدیران خودرو با اصحاب رسانه دیروز برگزار شد. حسین شریعت ، درباره قیمت گذاری محصولات در سال 97 گفت: با وجود افزایش نرخ ارز و بالا رفتن بهای تولید، باید کارشناسی دقیق پیرامون قیمت گذاری محصولات صورت گیرد. شرکت مدیران خودرو به طور هیجانی […]

javankhodro
پنجشنبه - ۲۳ فروردین ۱۳۹۷

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ، اولین نشست خبری شرکت مدیران خودرو با اصحاب رسانه دیروز برگزار شد.

حسین شریعت ، درباره قیمت گذاری محصولات در سال 97 گفت: با وجود افزایش نرخ ارز و بالا رفتن بهای تولید، باید کارشناسی دقیق پیرامون قیمت گذاری محصولات صورت گیرد. شرکت مدیران خودرو به طور هیجانی سوار بر موج گران کردن نمی شود و بر اساس تحلیل و در نظر گرفتن شرایط خریداران قیمت گذاری خواهد کرد.

وی همچنین اختصاص تسهیلات خرید اقساطی را منوط به تامین اعتبار از بانک ها دانست و افزود: در سال گذشته طی همکاری با ارگان های خاص توانستیم تسهیلات ویژه ای برای اقشار گوناگون نظیر فرهنگیان، پزشکان و غیره اختصاص دهیم که با استقبال خوبی رو به رو شد. امسال نیز به دنبال طراحی تسهیلات ویژه هستیم.

حسین شریعت در ادامه افزود: سایت جدید تولید خودرو در بم راه اندازی شده و در ماههای آتی افتتاح می شود. این سایت که موجب اشتغال زایی قابل توجهی خواهد شد، قرار است ظرفیت تولید خودرو در خطوط تولید را افزایش دهد و به زودی جزئیات آن منتشر می شود.

مدیر شبکه خدمات پس از فروش در پاسخ به سوال خبرنگاران که برخی از مشتریان از نحوه سرویس ها گله مند هستند، گفت: ما دائما در حال آموزش و توسعه نیروهای متخصص هستیم و سعی کردیم آموزش را از حالت متمرکز به حالت نیمه متمرکز در آوریم. همچنین عقد قراردادهای همکاری با سازمان فنی و حرفه ای، مسیری تازه در این امر باز کرده است. راه اندازی سیستم نوبت دهی اینترنتی، جداسازی سالن پذیرش و تحویل خودرو در مرکز خدمات پس از فروش و کاهش زمان خواب خودرو در نمایندگی ، از جمله مواردی است که در راستای تکریم مشتریان مدیران خودرو به کار بسته شده است.

اکبری مدیر بازاریابی MVM اعلام کرد: سال گذشته خودروی MVM X22 یکی از پر فروش ترین محصولات مدیران خودرو بوده است. خودرویی جوان پسند که از ظاهری زیبا بهره می برد.

در این برنامه مراسم سومین دوره قرعه کشی سفر روسیه برای خریداران MVM 315H اکسلنت نیز برگزار شد که 3 برنده نهایی با برندگان دوره قبل همراه شوند. این کاروان 9 نفره برای دیدن بازی های جام جهانی به روسیه خواهند رفت.

بیشتر بخوانید:

ام وی ام X22 با کیفیت ترین خودرو رنج قیمت 50 تا 75 میلیون تومان

چالشی برای چینی های دست دوم/ گزارش تست جاده محصولات کارکرده مدیران خودرو

سال نو، چهره نو / ام وی ام 110 با ترکیب رنگ جدید در سبد محصولات مدیران خودرو

جشن هفتمین سالگرد باشگاه هواداران مدیران خودرو برگزار شد + تصاویر

گردهمایی ایکس33 اس سواران در پارک آبشار تهران

کسب بالاترین رضایتمندی کیفیت توسط ام وی ام ایکس22

ترکیب فانتزی هاچ بک‌ها و کراس اوورها/ مقایسه ام وی ام X22 و لیفان X50

تست فنی چری تیگو7 در پیست آزادی + تصاویر

تست جاده ای تیگو7 : تست فنی چری تیگو 7 در جاده های ایران (گزارش)

اولین سری چری تیگو7 تحویل مشتریان شد + گزارش

مچ اندازی چری تیگو7 با خودروهای اروپایی، کره ای و ژاپنی + عکس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی