پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اوتلندر برقی

فروش بهاره ی محصولات 2018 میتسوبیشی

شرکت آرین موتور پویا نماينده رسمی محصولات میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران، شرایط فروش ویژه ی بهاری محصولاتش را اعلام می کند. طبق این شرایط، محصولات میتسوبیشی با تسهیلات تا سقف 120 میلیون تومان و بازپرداخت 12 ماهه بدون سود و 24 ماهه با سود 16 درصدی عرضه می شود. Outlander PHEV نیز كه به […]

امیر
دوشنبه - ۲۷ فروردین ۱۳۹۷

شرکت آرین موتور پویا نماينده رسمی محصولات میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران، شرایط فروش ویژه ی بهاری محصولاتش را اعلام می کند.

طبق این شرایط، محصولات میتسوبیشی با تسهیلات تا سقف 120 میلیون تومان و بازپرداخت 12 ماهه بدون سود و 24 ماهه با سود 16 درصدی عرضه می شود. Outlander PHEV نیز كه به عنوان پر فروش ترين شاسي بلند پلاگين هيبريد جهان شناخته مي شود،با قیمت 317 ميليون تومان و اقساط تا ٢٤ ماه به فروش می رسد. همچنین مشتریان در صورت خرید نقدی از تخفیف ویژه ی 4 تا 8 میلیون تومانی بهره خواهند برد.
دیگر محصولات 2017 این برند ژاپنی نیز به صورت تحویل فوری توسط این شرکت با قيمت قطعي عرضه می گردد.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت رسمی اين شركت به آدرس www.arian-motor.com مراجعه نمایند.

PHEV به زبان ساده!

بهتر است کمی با زبان ساده و عامیانه به نحوه عملکرد اوتلندر PHEV بپردازیم و کار را راحت کنیم. اول از همه باید گفت که این خودرو گیرباکس ندارد، دو موتور برقی روی محورهای جلو و عقب هم زمان نیروی محرکه را به 4 چرخ منتقل می کنند و با شارژ کامل ، می توانند حدود 50 کیلومتر را با برق طی مسیر کنند. حال نقش موتور بنزینی چیست ؟ موتور بنزینی یک نوع بکاپ است، یعنی با کم شدن شارژ باطری ، با روشن شدن خود باطری ها را شارژ می کند تا در ادامه مسیر، باز هم موتورهای برقی این شاسی بلند را حرکت دهند. هر وقت هم که در منزل هستید می توانید به راحتی کابل برق را به پریز بزنید تا باطری ها کامل شارژ شوند. فقط باید توجه کند که موتور بنزینی حداکثر تا 80% ظرفیت باطری امکان شارژ دارد و فقط با اتصال به برق می توانید به شارژ 100% برسید. ضمن اینکه می توانید خودتان تعیین کنید که از چه درصدی به پایین موتور بنزینی شروع به شارژ کند.

میتسوبیشی اوتلندر هیبرید برقی، در سرازیری ها و هنگام ترمزگیری نیز اقدام به شارژ باطری ها می کند. همانطور که می بینید با یک خودرویی طرف هستید که به اصطلاح High-Tech است. اما جای نگرانی نیست، چون آرین موتور نماینده رسمی است و تمام نیروهای خدمات پس از فروش کامل ترین دورهای تخصصی این خودروها را در ژاپن دیده اند و آماده ارائه هر نوع سرویسی هستند.

افزایش قیمت محصولات میتسوبیشی در ایران

میتسوبیشی اکلیپس کراس / پیش بینی جوان خودرو از خودروهای بازار در سال 97 (5)

آزمایش فنی میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی برقی در پیست + عکس

هیوندای توسان بخریم یا میتسوبیشی ASX؟

فروش اقساطی هیوندای النترا 2018 (فروردین 97)

فروش نقدی نیسان جوک و نیسان ایکس تریل (فروردین 97)

بررسی میتسوبیشی اوتلندر 2017

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی