پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگو5

چری تیگو5 مدل 97 با امکانات جدید رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ، عصر روز گذشته شرکت مدیران خودرو در یکی از شوروم های اختصاصی چری در تهران، از نسخه جدید چری تیگو5 مدل 97 رونمایی کرد. این خودرو در بخشهایی دست خوش ارتقا شده که در بخش امکانات رفاهی می توان به اضافه شدن مانیتور 10 اینچی لمسی، سیستم تهویه […]

javankhodro
سه شنبه - ۲۸ فروردین ۱۳۹۷

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ، عصر روز گذشته شرکت مدیران خودرو در یکی از شوروم های اختصاصی چری در تهران، از نسخه جدید چری تیگو5 مدل 97 رونمایی کرد. این خودرو در بخشهایی دست خوش ارتقا شده که در بخش امکانات رفاهی می توان به اضافه شدن مانیتور 10 اینچی لمسی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه با قابلیت تنظیم از روی صفحه نمایش، GPS ، تریم دو رنگ صندلی ها، GPS و لوگولایت زیر درب ها اشاره کرد.

بروزرسانی:

قیمت جدید چری تیگو 5 اعلام شد

پیش فروش نقدی (غیر قطعی) محصولات چری + جدول

فروش فوری اعتباری تیگو 7 اکسلنت (خرداد 97)

چری تیگو5 فیس لیفت یکی از شاسی بلندهای پر فروش شرکت مدیران خودرو است که در سال 96 توانست به موفقیت هایی دست پیدا کند. موتور تنفس طبیعی 2 لیتری تیگو5 که با یک گیرباکس 7 سرعته CVT جفت و جور شده است، 139 اسب بخار توان و 182 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و این توان را به چرخ های جلو منتقل می کند.

تیگو5

فضای کابین چری تیگو5 برای یک خانوده مطلوب به شمار می رود. استفاده شهری از این کراس اوور مقرون به صرفه است، چرا که گیرباکس CVT دوست اقتصاد خانواده است و تا حدی مصرف سوخت را کاهش می دهد.

مهندس بابک صدرایی، مدیر بازاریابی چری در جمع خبرنگاران گفت: کیفیت ساخت، تیراژ عرضه، امکانات رفاهی و قیمت گذاری منطقی تیگو5 در 2 سال اخیر باعث شده که مردم استقبال خوبی از این شاسی بلند جمع و جور کنند. به خصوص اینکه ارتقای سطح خدمات پس از فروش مدیران خودرو، کمک شایانی در افزایش رضایت مشتریان کرده است.

بابک صدرایی

تیگو5 در دو نسخه اکسلنت و لاکچری تا کنون عرضه شده است که تفاوت هایی در بخش تجهیزات رفاهی با یکدیگر دارند. قیمت نسخه اکسلنت 115 میلیون و نسخه لاکچری این خودرو 109 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است.

 

بیشتر بخوانید:

فروش فوری اعتباری تیگو 7 اکسلنت (خرداد 97)

 

معرفی پرفروش ترین خودروهای بازار در سال 96 (قسمت سوم-هیوندای توسان و چری تیگو7 )

شاسی بلندهای چینی ، بازیگران اصلی بازار خودرو/ کارنامه درخشان چری تیگو5 در ایران

مچ اندازی چری تیگو7 با خودروهای اروپایی، کره ای و ژاپنی + عکس

تست فنی چری تیگو7 در پیست آزادی + تصاویر

تست جاده ای تیگو7 : تست فنی چری تیگو 7 در جاده های ایران (گزارش)

اولین سری چری تیگو7 تحویل مشتریان شد + گزارش

مدیران خودرو سربلند در عمل به تعهدات خود/ چری تیگو7 آماده تحویل به مشتریان

شروع مجدد تحویل چری تیگو7 به مشتریان

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی