پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید رنو ساندرو

آمار تولید رنو در سال 96 منتشر شد

بر اساس آمار رسمی تولید خودرو، شرکت های ایران خودرو و پارس خودرو که خودروهای رنو را در سبد محصولات خود دارند، در مجموع بیش از ۱۶۰ هزار دستگاه رنو در سال 96 تولید و عرضه کرده اند. این در حالی است که پیش از این رنوپارس اعلام کرده بود سال 2017 موفق ترین سال […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

بر اساس آمار رسمی تولید خودرو، شرکت های ایران خودرو و پارس خودرو که خودروهای رنو را در سبد محصولات خود دارند، در مجموع بیش از ۱۶۰ هزار دستگاه رنو در سال 96 تولید و عرضه کرده اند. این در حالی است که پیش از این رنوپارس اعلام کرده بود سال 2017 موفق ترین سال حضور رنو در بازار ایران بوده است. در سال 2017، رنوپارس با تولید بیش از 160 هزار محصول و رشد 48 درصدی، رکورد تولید، فروش محصول و همین طور سهم بازار (11 درصد) را در ایران شکسته است. همچنین محصولات رنو پارس برای اولین بار در ایران، در میان سه برند برتر به لحاظ سهم بازار قرار دارند.

طبق گزارش دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صمت (صنعت، معدن و تجارت) ایران خودرو در سال گذشته در بخش خودروهای سواری با تولید تندر۹۰ و تندر۹۰ پلاس در نسخه های دنده ای و اتوماتیک، ۴۷ هزار و ۳۷ دستگاه رنو را در گروه خودروهای سواری تولید کرده است.

همچنین این شرکت هزار و ۱۴۳ دستگاه رنو تندر۹۰ پیکاپ را در گروه خودروهای کار و تجاری تولید کرده است. از طرفی شرکت پارس خودرو با تولید ساندرو (اتوماتیک و دنده ای)، ساندرو استپ وی (اتوماتیک و دنده ای)، پارس تندر و تندر۹۰ دنده ای، توانسته تیراژ ۱۰۹ هزار و ۷۰۶ دستگاه را برای رنو در شرکت خودرو ثبت نماید.

با تجمیع آمار تولید رنو در ایران خودرو و پارس خودرو برای سال ۱۳۹۶، می بینیم که این دو شرکت توانسته اند تا پلتفرم های L90، B90 و U90 را با تیراژ کلی ۱۶۰ هزار و ۸۸۶ دستگاه تولید نمایند.

آمار فروش خودروهای پسابرجامی در جهان و ایران

کسب نشان درخشان سبز رنو توسط ایران خودرو

از توانمندی های رنو استفاده کنید/نگاهی به پتانسیل برندهای خارجی حاضر در کشور در حوزه خودروهای پاک

پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو/ فرصت های شغلی رنو در ایران 10 برابر می شود

زمانی که طلا نیست!/نگاهی به روند کند تصمیم گیری در خصوص قرار داد همکاری رنو با ایدرو

ایران در جایگاه هشتم بازارهای بزرگ رنو فرانسه

2017 موفق ترین سال حضور رنو در ایران/ رکورد تولید، فروش و سهم رنو پارس از بازار ایران شکسته شد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی