پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو تلیسمان

فروش نقدی و اقساطی محصولات رنو با قیمت قطعی (اردیبهشت 97)

فروش نقدی و اقساطی محصولات رنو با قیمت قطعی توسط نگین خودرو نماینده رسمی کمپانی رنو در ایران در اردیبهشت ماه سال جاری اعلام می شود. فروش نقدی و اقساطی محصولات رنو با قیمت قطعی (اردیبهشت 97) : امکانات رنو تلیسمان : سنسور پارک جلو، سیستم هشدار نقطه کور، کارت هندزفری، صفحه نمایش روی شیشه […]

امیر
دوشنبه - ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

فروش نقدی و اقساطی محصولات رنو با قیمت قطعی توسط نگین خودرو نماینده رسمی کمپانی رنو در ایران در اردیبهشت ماه سال جاری اعلام می شود.

فروش نقدی و اقساطی محصولات رنو با قیمت قطعی (اردیبهشت 97) :

فروش نقدی و اقساطی محصولات رنو با قیمت قطعی (اردیبهشت 97)

فروش نقدی و اقساطی محصولات رنو با قیمت قطعی (اردیبهشت 97)

امکانات رنو تلیسمان :

سنسور پارک جلو، سیستم هشدار نقطه کور، کارت هندزفری، صفحه نمایش روی شیشه جلو (HUD)، روکش چرمی صندلی ها، سانروف برقی پانوراما، آیینه های جانبی جمع شونده اتوماتیک، نور پردازی محیط داخل، تنظیم برقی صندلی راننده و سرنشین جلو به همراه ماساژور، گرمکن صندلی راننده و سرنشین جلو، مانیتور ۸.۷ اینچی کنسول وسط و سیستم صوتی BOSE با ۱۳ بلندگو (که دو عدد از آنها ساب ووفر است.

مشخصات فنی رنو کولئوس :

بدنه 4670 میلی متر طول دارد و افزایش طول 150 میلی متری را نسبت به قبل تجربه کرده است. همین باعث شده تا فضای سرنشینان ردیف عقب جادار باشد. البته عدم وجود صندلی های ردیف سوم در مقایسه با رقبایی مثل سانتافه و سورنتو می تواند برای کولئوس دردسر ساز باشد. کولئوس جدید بر خلاف تلیسمان یک پیشرانه اتمسفریک (تنفس طبیعی) را در دل خود جای داده. این پیشرانه 2.5 لیتری 171 اسب بخار قدرت در دور 6000 تولید می کند و از این نظر شرایط مشابهی با توسان دارد. گشتاور 226 نیوتن متری توسط یک گیرباکس CVT ایکس ترونیک به هر چهار چرخ منتقل می شود.

این اعداد و ارقام برای خودرویی با وزن حدود 2157 کیلو گرم چندان مناسب نیست اما عجله نکنید. برگ برنده رنو در این خودرو استفاده از گیرباکس CVT است که اگر شیفتر ان را در حالت تیپ ترونیک به کاربگیرید، متوجه می‌شوید که گبرباکس ضمن هماهنگی کامل با موتور، لذت سواری را هم افزایش می دهد.  جالب است بدانید پیشرانه مورد استفاده در کولئوس همان پیشرانه‌ای است که در نیسان XTrail هم به کار رفته است.

کاهش قیمت رنو تلیسمان و رنو کولئوس از ابتدای اردیبهشت ماه

یک روح در ۲ بدن!/ مقایسه و بررسی نیسان ایکس تریل و رنو کولئوس

موج تنوع در بازار وارداتی‌ها/ مقایسه رنو تلیسمان و فولکس واگن پاسات

در محدوده قیمت 200 میلیون ، رنو تلیسمان یا هیوندای سوناتا

تجربه 350 کیلومتر رانندگی با رنو تلیسمان (گزارش)

فروش اقساطی توسان 2017 (اردیبهشت 97)

فروش بهاری محصولات 2018 برند پریمیوم DS

فروش بهاره ی محصولات 2018 میتسوبیشی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی