پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران-آموزش مهارت های رانندگی

دوره جدید آموزش مهارت های رانندگی (به صورت رایگان)

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران دوره جدید آموزش مهارت های رانندگی را روز جمعه 7 اردیبهشت ماه، در پارکینگ شماره یک مجموعه فرهنگی ورزشی ارم سبز برگزار می‌کند. به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی: در این دوره که با هدف ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان با مهارت های رانندگی […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران دوره جدید آموزش مهارت های رانندگی را روز جمعه 7 اردیبهشت ماه، در پارکینگ شماره یک مجموعه فرهنگی ورزشی ارم سبز برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی: در این دوره که با هدف ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان با مهارت های رانندگی همچون جلوگیری از لیز خوردن، بالا بردن سرعت واکنش در مواجهه با خطر، کنترل خودرو و راه‌های افزایش تمرکز، آشنا می‌شوند.

دومین دوره رایگان آموزش‌ مهارت های رانندگی ، 7 اردیبهشت ماه از ساعت 8:30 تا 14 در پارکینگ شماره 1 مجموعه فرهنگی ورزشی ارم سبز برگزار خواهد شد. علاقه‌مندانی که دارای خودروی سواری و گواهینامه رانندگی هستند می‌توانند برای ثبت نام در این دوره با شماره تلفن 66755591 (021) تماس حاصل کنند.

 

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران

 

کاهش آسیب‌های سوانح رانندگی از اهداف مهم کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

پلاک تاریخی در پیچ خواستن یا نخواستن

این نکات را هنگام رانندگی در شرایط بارانی و برفی رعایت کنید

ده عادت بد در رانندگی که نباید انجام داد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی