پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتومبیل مسابقه

حضور کوروت ZR1 در مسابقات INDY 500 سال 2019

بعد از سال ها تولید و پیشرفت , کمپانی شورولت در نوامبر سال گذشته از نمونه جدید کوروت ZR1 رو نمایی کرد.چندی بعد این هیولای 755 اسب بخاری توانست رکورد جدیدی در پیست ویرجینیا ثبت کند تا خط و نشانی جدی برای رقیبان بکشد.با توجه به پتانسیل بالای  این خودرو, به نظر نمی رسد که […]

ارشیا
چهارشنبه - ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

بعد از سال ها تولید و پیشرفت , کمپانی شورولت در نوامبر سال گذشته از نمونه جدید کوروت ZR1 رو نمایی کرد.چندی بعد این هیولای 755 اسب بخاری توانست رکورد جدیدی در پیست ویرجینیا ثبت کند تا خط و نشانی جدی برای رقیبان بکشد.با توجه به پتانسیل بالای  این خودرو, به نظر نمی رسد که این آخرین رکورد ZR1 باشد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ماه بعد کوروت ZR1 در صد و دومین مرحله از مسابقات Indianapolis 500 حضور خواهد یافت و به عنوان Safety car مسابقات معرفی می شود.این پانزدهمین حضور کوروت و بیست و نهمین حضور کمپانی شورولت به عنوان Pace car در این مسابقات خواهد بود.

2018_I500_PaceCar01_1600x800

در سال گذشته نمونه Grand sport کوروت وظیفه مارشالی مسابقات را بر عهده داشت. سابقه حضور کمپانی شورولت در این مسابقات به عنوان خودروی محافظ به سال 1948 بر می گردد که برای اولین بار یک نمونه شورولت فلیت مستر سری 6 کروک در خط اول جلوتر از خودرو های مسابقه ای قرار گرفت.

pace car

اولین حضور کوروت هم در مسابقات Indy 500 در سال 1978 صورت گرفت.

به گفته Steve Majoros رئیس بخش بازاریابی خودرو ها و شاسی بلند های شورولت: کمپانی شورولت مفتخر است که باری دیگر در مسابقات ایندیانا پلیس حضور خواهد یافت کوروت ZR1 قوی ترین نمونه ساخته شده در تاریخ فروش کوروت می باشد و می تواند بهترین انتخاب برای به عهده گرفتن مارشالی این مسابقات باشد.

هم چنین کمپانی شورولت با افتخار بیان کرده که آرتور شورولت در اولین مسابقه 500 مایلی در ایندیاناپلیس مسابقه داده و به نوعی تاریخ این کمپانی, با مسابقات ایندی 500 گره خورده است.چند سال بعد گاتسون شورولت توانست عنوان قهرمانی مسابقات سال 1920 را کسب کند.

مسابقه ایندی 500 امسال در روز یکشنبه 27 می از ساعت 11 صبح آغاز می شود.

نویسنده:ارشیا شیخ الاسلامی

دیدار با (( بلر )) یکی از محبوب‌ترین خودروهای تاریخ کمپانی شورولت

معرفی شورولت کوروت GXE برقی/ عضلانی معروف بی سر و صدا قدرت نمایی می کند!

غوغا در حراجی/ 10 خودروی گران قیمت Barrett-Jackson

ماستنگ کبرا جت به مناسبت 50 سالگی اش معرفی می شود

فورد / از تعقیب و گریز در سان‌فرانسیسکو تا دیترویت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی