پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هاوال H2

آغاز فروش هاوال H2 (اردیبهشت 97)

فروش هاوال H2 توسط گروه بهمن موتور با موعد تحویل تیر ماه سال جاری و سود مشارکت 14 درصد در اردیبهشت ماه سال جاری اعلام می شود. بروزرسانی: شرایط فروش هاوال H2 (خرداد 97) فروش خودرو هاوال H2 با موعد تحویل تیر ماه از ساعت 10 صبح روز شنبه 8 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد. […]

امیر
پنجشنبه - ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

فروش هاوال H2 توسط گروه بهمن موتور با موعد تحویل تیر ماه سال جاری و سود مشارکت 14 درصد در اردیبهشت ماه سال جاری اعلام می شود.

بروزرسانی:

شرایط فروش هاوال H2 (خرداد 97)

فروش خودرو هاوال H2 با موعد تحویل تیر ماه از ساعت 10 صبح روز شنبه 8 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

فروش هاوال H2 (اردیبهشت 97) :

فروش هاوال H2 (اردیبهشت 97)

فروش هاوال H2 (اردیبهشت 97)

گفتنی است علاقه مندان و متقاضیان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت بهمن یا نمایندگی های ویژه فروش هاوال مراجعه نمایند .

تولید هاوال H2 از اسفند ماه سال گذشته به صورت آزمایشی آغاز شده است و در حال حاضر نیز به صورت روزانه تولید این محصول در حال افزایش می باشد . خط تولید از امکانات و تکنولوژی پیشرفته ای در بخش ED، رنگ ، مونتاژ، تست و … بهره می برد و تجهیزات و تکنولوژی های جدیدتری نیز با سرعت زیاد در حال جایگزینی و اضافه شدن به خط می باشد. جهت تولید با کیفیت تر محصول نیز تیمی متشکل از مهندسین بهمن و هاوال روزانه در خط مونتاژ کل فرایند را نظارت و بازرسی می کنند. هاوال H2 مراحل آخر تست های تایید کیفیت خود را نیز طی کرده است.

هاوال در خط تولید بهمن موتور

پیش فروش هیوندای i20 (ویژه عید تا عید)

فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 (اردیبهشت 97)

برنامه بلند مدت گریت وال برای برندهای WEY و هاوال

هاوال قدرتمندترین بازیگر چینی در کلاس شاسی بلندها

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی