پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ds7

قیمت DS7 کراس بک اعلام شد + شرایط فروش

شرکت آرین موتور تابان، نماینده رسمی DS فرانسه در ایران، قیمت DS7 کراس بک را در آستانه عرضه این شاسی بلند لوکس به بازار اعلام کرده و برای آن شرایط فروش نقدی و مشارکتی در نظر گرفته است. شرایط فروش DS7 کراس بک در 2 مدل نقدی و اقساطی اعلام شده است. DS7 کراس بک […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

شرکت آرین موتور تابان، نماینده رسمی DS فرانسه در ایران، قیمت DS7 کراس بک را در آستانه عرضه این شاسی بلند لوکس به بازار اعلام کرده و برای آن شرایط فروش نقدی و مشارکتی در نظر گرفته است.

شرایط فروش DS7 کراس بک در 2 مدل نقدی و اقساطی اعلام شده است. DS7 کراس بک در دو تریم ریوولی و اوپرا (Rivoli/Opera) هر دو مدل 2018 به بازار عرضه می شود که قیمت نهایی هر کدام به ترتیب برابر با 452 و 459 میلیون تومان اعلام شد که تحت دو شرایط فروش نقدی و شراکتی با موعد تحویل 150 روزه برای فروش نقدی و 180 روزه برای فروش مشارکتی به مشتری تحویل می شود.

در طرح فروش نقدی DS7 کراس بک ریوولی که تحویل 150 روزه دارد، در زمان ثبت نام و 90 روز پس از آن باید مبلغ 100 میلیون تومان بپردازید. مابقی مبلغ در زمان تحویل خودرو از خریدار دریافت خواهد شد.

برای خرید دیگر تیپ دی اس 7 کراس بک که اپرا نام دارد نیز در زمان ثبت نام و 90 روز پس از آن مبلغ 100 میلیون تومان از مشتری دریافت می شود.  ضمن اینکه 249 میلیون تومان مابقی مبلغ خودرو در زمان تحویل خودرو که در حدود 150 روز بعد است از شما دریافت می شود. در هر دو مدل فروش نقدی DS7 کراس بک سود مشارکت 18 درصدی به خریداران تعلق می گیرد.

برای عرضه DS7 طرح پیش فروش مشارکتی با سود 18 درصدی و تحویل 180 روزه نیز در نظر گرفته شده است. در مدل ریوولی 3 مبلغ 65 میلیون تومانی در زمان ثبت نام، 45 و 90 روز بعد باید در وجه شرکت پرداخت شود که سود انصراف 15 درصدی نیز به آن اختصاص داده شده است.  برای تیپ اپرا تمام شرایط هم چون ریوولی خواهد بود با این تفاوت که مبلغ پرداختی 70 میلیون تومان شده است.

جدول شرایط فروش نقدی و اقساطی DS7 کراس بک

شرایط فروش ds7

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به خانه دی.اس در سراسر کشور یا وبسایت این برند در ایران مراحعه نمایید.

 

قیمت DS7 کراس بک تعیین شد/ DS7 با چه تیپ هایی به ایران می آید؟

((فیلم)) تست تصادف DS7 / این خودرو از لحاظ ایمنی در چه جایگاهی است ؟

بررسی فنی DS7 Crossback در پاریس / مدرنیته به سبک فرانسوی (گزارش)

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره -34/((فیلم)) رونمایی DS7 توسط آرین موتور تابان

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره -29/ DS7 با كوله باري از جذابيت رونمايي شد

تست درایو عمومی DS برگزار شد + عکس

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی