پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کوروت ریسینگ لمانز (1)

حضور تیم کوروت ریسینگ در مسابقه 24 ساعته لمانز

تیم کوروت ریسینگ اعلام کرده است که برای نهمین قهرمانی خود در مسابقات 24 ساعته لمانز حضور پیدا می کند. این تیم با همان ترکیبی که در مسابقات IMSA Weather tech شرکت میکند در لمانز بر روی خط استارت قرار می گیرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو تیم کوروت ریسینگ اعلام کرده است که […]

ارشیا
یکشنبه - ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

تیم کوروت ریسینگ اعلام کرده است که برای نهمین قهرمانی خود در مسابقات 24 ساعته لمانز حضور پیدا می کند. این تیم با همان ترکیبی که در مسابقات IMSA Weather tech شرکت میکند در لمانز بر روی خط استارت قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

تیم کوروت ریسینگ اعلام کرده است که جردن تیلور, راننده فصل گذشته مسابقات که در سال قبل تا لحظات پایانی رتبه اول لمانز را در اختیار داشت تیم کوروت ریسینگ را در مسابقه سال 2018 همراهی نخواهد کرد. این تیم در سال 2018 متشکل از دو خودرو با شماره های #63 و #64 به ترتیب متشکل از مایک راکنفلر, آنتونی گارسیا, یان مگنوسن و تیم مارسل فاسلر, تامی میلنر و اولیویر گوین خواهد بود.

کوروت ریسینگ لمانز (6)

مارک کنت مدیر بخش موتور اسپرت کمپانی شورولت اعلام کرده است که  تیم کوروت ریسینگ مفتخر است که برای نوزدهمین سال پیاپی در مسابقات لمانز شرکت می کند. چینش رانندگانی از مسابقات IMSA و رانندگانی با تجربه شرکت در لمانز به ما اجازه می دهد تا برای نهمین قهرمانی تیم گام برداریم. 8 پیروزی تیم کوروت ریسینگ در مسابقات لمانز که جزوی از 107 پیروزی این تیم در مسابقات مختلف است ( دو هفته قبل کوروت ریسینگ در مسابقات لانگ بیچ کالیفرنیا مقام قهرمانی را بدست آورد) تیم کوروت ریسینگ را به یکی از پر افتخار ترین تیم ها در تاریخ لمانز تبدیل می کند.

کوروت ریسینگ لمانز (5)

اولیویر گوین توانسته است در تیم کوروت 50 پودیم را بدست آورد که آخرین پودیم بدست آمده از 5 پودیم مسابقات لمانز در سال گذشته رغم خورد. مسابقه 24 ساعته لمانز کمتر از 50 روز دیگر در فرانسه پرچم می خورد. باید دید که امسال با حضور تیم هایی همچون استون مارتین ,بی ام و (که با خودرو های جدید شرکت می کنند) فورد, فراری و پورشه آیا کوروت ریسینگ می تواند مقامی تصاحب کند یا خیر؟

کوروت ریسینگ لمانز 8

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

حضور کوروت ZR1 در مسابقات INDY 500 سال 2019

توربو ترنس ام معروف به فروش می رسد

معرفی شورولت کوروت GXE برقی/ عضلانی معروف بی سر و صدا قدرت نمایی می کند!

غوغا در حراجی/ 10 خودروی گران قیمت Barrett-Jackson

دیدار با (( بلر )) یکی از محبوب‌ترین خودروهای تاریخ کمپانی شورولت

نسل بعدی شورولت کوروت اوایل 2018 رونمایی خواهد شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی