پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

DS7

دیدار با DS7 ، میراث هنری فرانسوی ها در ایران

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو: این روزها هنر در صنعت خودرو وارد مسیر تجارت شده و به عنوان ابزاری که به تیراژ و فروش بیشتر کمک کند مورد استفاده قرار می گیرد. اما فرانسوی ها هنوز هم به هنر، سوای از تجاری سازی خودروها اهمیت می دهند. DS یکی از برندهایی است که صرفا […]

javankhodro
یکشنبه - ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو:

این روزها هنر در صنعت خودرو وارد مسیر تجارت شده و به عنوان ابزاری که به تیراژ و فروش بیشتر کمک کند مورد استفاده قرار می گیرد. اما فرانسوی ها هنوز هم به هنر، سوای از تجاری سازی خودروها اهمیت می دهند. DS یکی از برندهایی است که صرفا به فروش با تیراژ بالا فکر نمی کند و با هدف خلق یک اثر هنری تمام عیار پا به عرصه طراحی و تولید می گذارد.

DS7 Crossback جدیدترین محصول یا بهتر است بگوییم جدیدترین اثر هنری DS ، یک شاسی بلند لوکس است که چندی پیش در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد و مردم استقبال خوبی از آن کردند. حال این خودرو آماده است تا پلاک ملی روی آن نصب شود و روانه بازار خودروهای پریمیوم ایران شود.

آرین موتور تابان ، نماینده رسمی DS فرانسه در ایران، برنامه ای ترتیب داد تا جمعی از خبرنگاران و اهالی رسانه به شمال کشور بروند و در مجموعه دی دی سنتر که گالری لوکس نمایش آثار هنری در ایزدشهر است، با این شاسی بلند تازه وارد بیشتر آشنا شوند.

DS7 در ایران با 2 تیپ اپرا و ریولی عرضه می شود که تفاوت آنها در دیزاین داخلی، تریم ها و دوخت صندلی ها و داشبورد است. از آنجایی که طراحان دی اس به جذابیت های بصری و حتی سمعی خریداران احترام می گذارند، از هیچ چیز کم نگذاشته اند. سیستم صوتی Focal همراه با چرم طبیعی کمیاب یکی از این نمادهاست. جالب است بدانید برای تهیه این چرم خاص، گاوها باید در مزارعی که حصار ندارند پرورش یابند تا به پوست آنها آسیبی نرسد.

DS7 از یک موتور 165 اسب بخاری و گیرباکس 6 دنده اتوماتیک بهره می برد و نیروی پیشران به چرخهای جلو منتقل می شود. این خودرو قرار است با محدوده قیمت 450 میلیون تومان به بازار ایران عرضه شود.

گزارش بررسی فنی کامل این خودو در فرانسه، توسط خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو را در این لینک بخوانید.

 

بیشتر بخوانید:

قیمت DS7 کراس بک اعلام شد + شرایط فروش

بررسی فنی DS7 Crossback در پاریس / مدرنیته به سبک فرانسوی (گزارش)

((فیلم)) رونمایی DS7 در نمایشگاه تهران

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره -29/ DS7 با كوله باري از جذابيت رونمايي شد

سربلندی DS7 در تست 6 هزار کیلومتری در ایران

قیمت DS7 کراس بک تعیین شد/ DS7 با چه تیپ هایی به ایران می آید؟

((فیلم)) تست تصادف DS7 / این خودرو از لحاظ ایمنی در چه جایگاهی است ؟

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی