پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Everus

هوندا از کانسپت Everus برقی رونمایی کرد

نمایشگاه خودرو پکن که در حال برگزاری است شاهد رونمایی از خودروهای متفاوت از شرکت های مختلف هستیم که این بار هوندا از یک کانسپت برقی خود با نام کانسپت Everus رونمایی کرده است. کمپانی ژاپنی هوندا یکی از خودروسازان مطرحی است که با اتومبیلی برقی در پکن حضور پیدا کرده است. این اتومبیل مفهومی […]

امیر
یکشنبه - ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

نمایشگاه خودرو پکن که در حال برگزاری است شاهد رونمایی از خودروهای متفاوت از شرکت های مختلف هستیم که این بار هوندا از یک کانسپت برقی خود با نام کانسپت Everus رونمایی کرده است.

کمپانی ژاپنی هوندا یکی از خودروسازان مطرحی است که با اتومبیلی برقی در پکن حضور پیدا کرده است. این اتومبیل مفهومی اِوروس (Everus) نامگذاری شده و پیش نمایشی از یک مدل پاک تولید انبوه محسوب می شود.

برخلاف دیگر کانسپت هایی که در Auto China 2018 رونمایی شده اند، اِوروس از طراحی متعادل تری برخوردار بوده و آماده تولید به نظر می رسد. این مساله چندان هم بیراه نیست، چرا که هوندا قصد دارد تا پایان سال کراس اوور برقی خود را به فروش برساند. این کراس اوور با برند Everus که تحت مالکیت شرکت های هوندا و GAC قرار دارد، تولید خواهد شد.

کانسپت Everus

از لحاظ ظاهری می توان شباهت هایی را بین این اتومبیل کانسپت و مدل HR-V مشاهده کرد. برای مثال برخی از پنل های بدنه اوروس گویی از HR-V به امانت گرفته شده اند؛ همچنین دستگیره های عقب نیز همانند HR-V در بخش بالایی درها نصب شده و طراحی مشابهی دارد.

درباره مشخصات فنی اوروس اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته و مشخص نیست که توانایی های این خودرو در چه حدی است. آنطور که هوندا اعلام کرده، اوروس با یک سرویس به اشتراک گذاری خودرو که توسط کمپانی چینی Reachstar توسعه یافته، ارایه خواهد شد.

کانسپت Everus

در کنار مفهومی اوروس هوندا چند مدل هیبریدی را نیز در نمایشگاه پکن در معرض دید عموم قرار داده است. آکورد هیبریدی یکی از این مدل هاست که همانند اوروس توسط شرکت GAC Honda تولید خواهد شد. سدان مفهومی Inspire که نسخه نهایی آن در نیمه دوم امسال در چین به فروش خواهد رسید، دیگر اتومبیل حاضر در غرفه هوندا است. این خودرو با همکاری دانگ فنگ تولید می شود.

گفتنی است کمپانی هوندا برای تولید 20 مدل الکتریکی شده (تمام برقی و هیبریدی) تا میانه های دهه آتی برنامه ریزی کرده است.

منبع : دیجیاتو

نسل بعدی هوندا CR-V هفت صندلی خواهد بود

نسل جدید هوندا Odyssey در اوهایو آَشکار شد

هوندا NSX Type R در دست توسعه قرار دارد

بی ام و ix3 برقی رونمایی شد

رو نمایی فولکس واگن از I.D. R / خودروی مسابقه ای تمام برقی

میتسوبیشی به دنبال احیای مدل های برقی اسپرت

شاسی بلند تمام برقی بی وای دی به بازار می آید/ سانگ EV400 چه مشخصاتی دارد؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی