پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا

تست درایو محصولات تویوتا در پیست اختصاصی ایرتویا

شرکت ایرتویا نماینده انحصاری تویوتا در ایران، بزودی برنامه تست درایو محصولات تویوتا را در پیست اختصاصی خود شروع خواهد کرد. پیش از این نیز ایرتویا به عنوان شرکتی پیشرو، برنامه تست درایو خودروهای تویوتا را برای اولین بار در کشور با نام “جمعه ها در ایرتویا” اجرا کرد. برنامه ای که می تواند تا […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

شرکت ایرتویا نماینده انحصاری تویوتا در ایران، بزودی برنامه تست درایو محصولات تویوتا را در پیست اختصاصی خود شروع خواهد کرد.

پیش از این نیز ایرتویا به عنوان شرکتی پیشرو، برنامه تست درایو خودروهای تویوتا را برای اولین بار در کشور با نام “جمعه ها در ایرتویا” اجرا کرد. برنامه ای که می تواند تا حد زیادی روی نظر خریداران تاثیر بگذارد.

شرکت ایرتویا که همواره رضایت مندی مشتریان را رسالت اصلی خود قرار داده و در این راستا موفق به کسب چندین دوره “رتبه اول در رضایت مندی مشتریان” شده است اینبار نیز با رعایت استانداردهای جهانی کمپانی مادر در زمینه راه اندازی و اجرای تست درایو در اقدامی نوآورانه با طراحی و ساخت پیست اختصاصی امکان برگزاری تست درایو را برای عموم مردم شروع خواهد کرد.

این پیست شامل بخش های جهت تست هندلینگ، ترمز، شتاب گیری و … بوده و با راهنمایی و آموزش کارشناسان خبره این شرکت متقضایان می توانند لذت رانندگی با برترین خودروهای جهان را تجربه نمایند.

همچنین علاقه مندان می توانند آخرین اخبار مربوط به برگزاری تست درایو را در سایت ایرتویا و یا در صفحه رسمی ایرتویا در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی @irtoyaco دنبال نمایند.

نقش جهان میزبان خودروهای هیبرید تویوتا و لکسوس

گسترش قلمرو تویوتا در ایران/ افتتاح شعب جدید ایرتویا + لیست آدرس و شماره تلفن نمایندگی ها

مروری بر کارنامه افتخارات تویوتا و لکسوس در سال 2017

صدور مجوز پیش فروش برای تویوتا یاریس هیبرید و سانگ یانگ تیوولی

پنجمین نسل تویوتا راوفور معرفی شد/ آیا راوفور در نسخه 7 نفره تولید می شود؟

تویوتا یاریس 2018/ پیش بینی جوان خودرو از خودروهای بازار در سال 97 (1)

بند انگشتی تویوتا چاره مشکلات ترافیکی/ معرفی فیس لیفت تویوتا آیگو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی