پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سیستم دوربین عقب

استفاده از سیستم دوربین عقب در تمامی خودرو های موجود در بازار آمریکا الزامی شد

اگر فردی خودرویی بدون سیستم دوربین عقب در بازار آمریکا خریداری کرده باشد یا برای این آپشن هزینه اضافی پرداخت کرده باشد, قطعا خودرویش در تاریخی قبل از 1 می سال 2018 ساخته شده است. از تاریخ 1 می به بعد, استفاده از دوربین عقب در تمامی خودرو های بازار آمریکا الزامی شده است. سیستم […]

ارشیا
دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

اگر فردی خودرویی بدون سیستم دوربین عقب در بازار آمریکا خریداری کرده باشد یا برای این آپشن هزینه اضافی پرداخت کرده باشد, قطعا خودرویش در تاریخی قبل از 1 می سال 2018 ساخته شده است. از تاریخ 1 می به بعد, استفاده از دوربین عقب در تمامی خودرو های بازار آمریکا الزامی شده است.

سیستم استاندارد کردن خودرو ها از سال 2014 استارت خورد اما به گفته Peter Kurdock یکی از وکلای مشغول در حوزه ایمنی خودرو, این پیشنهاد از زمانی که جورج بوش ریاست جمهوری آمریکا را بر عهده داشت داده شد و مدت 10 سال تا عملی شدن آن زمان صرف شد. گروهی از وکلای معتبر در سال 2014 به دیگر گروه های فعال در سازمان ایمنی جاده ها (NHTSA) پیوستند و با طرح پیشنهادی اعلام کردند که مسئولین مربوطه سیاست استاندارد کردن خودرو ها را به طور جدی دنبال نمی کنند. سازمان NHTSA هم با پذیرفتن پیشنهاد آنها استفاده از دوربین عقب در تمامی خودرو های موجود در بازار آمریکا را الزامی کرد. کانون وکلا خواهان استفاده بیشتر از سیستم هایی هستند که ایمنی در خودرو ها را بالاتر ببرند. سیستم هایی همچون سیستم ترمز اضطراری (AEB), سیستم هشدار تصادف از جلو, هشدار نقاط کور و هشدار خارج شدن از لاین.

20  کمپانی خودروساز ضمانت کرده اند که تا سال 2020 سیستم AEB را در خودرو هایشان به کار ببرند. هم چنین این سیستم امروزه هم در برخی محصولات کمپانی های مختلف از جمله مرسدس بنز, ولوو و تویوتا به کار رفته است. به گزارش انستیتو بیمه برای ایمنی جاده ها (IIHS), سیستم ترمزگیری اتوماتیک عقب به میزان 62 درصد تصادفات ناشی از دنده عقب گرفتن را کاهش داده است. این در حالی است که سیستم AEB  به میزان 50 درصد تصادفات رو به جلو, سیستم نقطه کور به میزان 14 درصد تصادفات ناشی از تغییر لاین و سیستم خروج از خط به میزان  11 درصد تصادفات را کاهش داده اند. این قانون جدید به مشتریان کمک می کند که سیستمی را به صورت استاندارد داشته باشند که قبلا به صورت آپشن برای خودرو ها وجود داشت. ای سیستم می تواند با سیستم های دیگری هم از جمله سیستم پارک اتوماتیک و سنسورهای مختلف ادغام شوند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

بررسی سیستم های به کار رفته در خودرو های متصل به شبکه های اینترنتی

محصولات تویوتا از سال 2025 باهم ارتباط برقرار می کنند!

آرمان‌شهر خودروهای آینده ؛ ترسناک و غیر قابل پیش‌بینی

افزایش 20 درصدی فروش شاسی بلند های میتسوبیشی در آمریکا

تولید ماده ای از چوب برای بدنه خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی