پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محسن هاشمی

مخالفت مسئولان با برگزاری نمایشگاه پرمخاطب در تهران

رئیس شورای شهر تهران در حالی بیان کرده که در گذشته مصوباتی درباره ممنوعیت برگزاری نمایشگاه پرمخاطب در تهران وجود داشت و به همین خاطر نمایشگاه شهر آفتاب با هزینه گزاف ساخته شد، که مدتی است بحث برگزاری نمایشگاه خودرو در نمایشگاه بین المللی تهران مطرح شده است. ترافیک ناشی از برگزاری نمایشگاه خودرو در […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

رئیس شورای شهر تهران در حالی بیان کرده که در گذشته مصوباتی درباره ممنوعیت برگزاری نمایشگاه پرمخاطب در تهران وجود داشت و به همین خاطر نمایشگاه شهر آفتاب با هزینه گزاف ساخته شد، که مدتی است بحث برگزاری نمایشگاه خودرو در نمایشگاه بین المللی تهران مطرح شده است.

ترافیک ناشی از برگزاری نمایشگاه خودرو در منطقه چمران و سئول باعث شد نمایشگاه خودرو برای سال ها از تهران خداحافظی کند و حالا با دایر شدن سایت شهر آفتاب و برگزاری موفق ۲ دوره نمایشگاه خودرو در این محل، برگزاری نمایشگاه دیگری به موازات با این نمایشگاه منطقی به نظر نمی رسد.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران ری و تجریش در شصت و یکمین جلسه شورای شهر تهران در رابطه با ترافیک ناشی از برگزاری نمایشگاه کتاب و خودرو در تهران گفت: متاسفانه ناهماهنگی در شهرداری و دولت وجود دارد که موجب بروز این بی‌قانونی‌ها می‌شود. برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در تهران ممنوع است.

او در ادامه گفت: در گذشته مصوباتی درباره ممنوعیت برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در تهران وجود داشت و به همین خاطر نمایشگاه شهر آفتاب با هزینه گزاف ساخته شد.

هاشمی در ادامه با اشاره به ترافیک ناشی از برگزاری نمایشگاه کتاب بیان داشت: با همه تمهیدات باز هم شاهد بروز این مشکلات هستیم و از استاندار، وزیر کشور و رئیس جمهور می‌خواهم که جلوی برگزار ی نمایشگاه‌های پرمخاطب در تهران گرفته شود و تا آنجایی که می‌دانم این افراد نیز مخالف برگزاری نمایشگاه پرمخاطب در تهران هستند.

تلاش برای بازگرداندن ترافیک به سئول/ برگزاری نمایشگاه خودرویی به موازات نمایشگاه خودرو تهران

سومین دوره نمایشگاه خودرو تهران (1)/ شهر آفتاب میزبان مهمترین رویداد خودرویی کشور در آبان 97

خودروهای مورد علاقه خریداران ایرانی/ ایرانی ها به خرید خودروی آلمانی رغبت دارند!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی