پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ولووتراکس

سایپادیزل در سال 97، 8 هزار دستگاه کامیون ولوو تولید می کند

معاون توليد و خدمات فني سايپاديزل گفت: برنامه توليدي شركت سايپاديزل در سال 97 توليد 10 هزار دستگاه محصول تجاري خواهد بود كه از اين تعداد، 8 هزار دستگاه را كاميون هاي با كيفيت ولوو تشكيل خواهند داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز : نادر سلطان تويه با اعلام خبر […]

امیر
چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

معاون توليد و خدمات فني سايپاديزل گفت: برنامه توليدي شركت سايپاديزل در سال 97 توليد 10 هزار دستگاه محصول تجاري خواهد بود كه از اين تعداد، 8 هزار دستگاه را كاميون هاي با كيفيت ولوو تشكيل خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز :

نادر سلطان تويه با اعلام خبر فوق افزود: در راستاي سياست ها و استراتژي هاي توليد در گروه خودروسازي سايپا و بر اساس برنامه ريزي هاي به عمل آمده، مقدمات و زيرساخت هاي لازم براي افزايش تيراژ توليد نسبت به سال گذشته فراهم شده كه با تحقق اين برنامه، شاهد افزايش 2.2 برابري توليد در انتهاي سال جاري خواهيم بود.

وي اضافه كرد: سايپا ديزل در سال 96 نيز تعداد 4504 دستگاه از انواع محصولات را توليد كرد كه اين آمار با توجه به توليد 3008  دستگاه در سال 95، بيانگر رشد 1.5 برابري توليد است. در اين ميان، در خصوص محصولات ولوو، رشد 4.6 برابري با توليد 2944 دستگاه در سال 96 در مقايسه با توليد 600 دستگاه ولوو در سال 95 نيز، از جمله نكات مثبت عملكرد درخشان سايپاديزل در سالي كه گذشت به شمار مي آيد.

سلطان تويه تصريح كرد: يكي از نكات مهم و كليدي توليد ناب در شركت هاي خودروساز، كاهش تعداد محصولات ناقص و تجاري نشده است كه سايپاديزل در اين بخش نيز توانست، اين آمار را از 8 درصد از كل محصولات توليدي در سال 95 به 0.4 درصد در سال96 تقليل دهد كه اين دستاورد، ماحصل نگرش سازماني و تلاش و اهتمام تمامي بخش هاي شركت به ويژه حوزه توليد است.

معاون توليد و خدمات فني سايپاديزل با اشاره به ساير توفيقات حوزه توليد اين شركت ادامه داد: با هدف بهبود سيكل كاري ايستگاه هاي خط توليد، تمامي فرآيندهاي توليد در سايپاديزل همواره مورد پايش و بررسي هاي كارشناسان داخلي و ناظرين شركت ولوو قرار مي گيرد و بر اين اساس، شاهد افزايش ظرفيت توليد در بخش هاي مختلف نظير: بدنه، رنگ و مونتاژ بوده ايم. به عنوان مثال، شكستن ركورد توليد يك نوع محصول در روز با توليد 30 دستگاه در يك شيفت بلند معادل 125 درصد رشد، نمونه اي بارز از اين دستاوردها به شمار مي آيد.

سلطان تويه اضافه كرد: علاوه بر افزايش كمي توليد محصولات در سال جاري، شركت سايپاديزل نسبت به ايجاد تنوع محصول و توليد خودروهاي جديد نظير ولوو FM(4*2) كشنده، ولوو FM(6*4)  باري و ولوو FM(6*4) كمپرسي نيز اقدام كرده است كه اين كاميون ها از جمله محصولات پرطرفدار و محبوب نزد مشتريان به شمار مي آيند و در سال 96 به سبد محصولات سايپاديزل افزوده شدند.

وي با اشاره به اهميت حفظ و ارتقاء كيفيت محصولات توليدي همزمان با افزايش تيراژ خاطرنشان كرد: موضوع كيفيت در تمامي بخش هاي توليدي شركت سايپاديزل نهادينه است و اين مجموعه صنعتي با در اختيار داشتن نيروي انساني متخصص و كارآمد و همكاري شركاي خارجي خود به ويژه ولوو سوئد، نظارت مستمري بر اين مقوله دارند كه كسب 4 ستاره كيفي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران (ISQI) توسط محصولات ولوو در ادوار مختلف، گواهي بر اين مدعاست.

سایپادیزل برترین شریک تجاری ولووتراکس در منطقه

گسترش همکاری ولووتراکس و سایپادیزل

عرضه خودروهای تجاری ولوو با مدل 1397

دریافت گواهینامه سطح 5 مدرسان رنا از ولوو

همکاری سایپا دیزل و ولوو برای پوشش بازارهای منطقه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی