پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ارتباط صنعت و دانشگاه

تدوین قوانین حمایت از همکاری صنعت و دانشگاه

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: مجلس از توسعه همكاري صنعت خودروسازان با نهادهاي علمي و پژوهشي حمايت كرده و به دنبال وضع مشوق‌هاي لازم در اين خصوص است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز : عضو هيات رئيسه مجلس و جمعي از استادان دانشگاهي، محققان مراكز علمي تحقيقاتي […]

امیر
دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: مجلس از توسعه همكاري صنعت خودروسازان با نهادهاي علمي و پژوهشي حمايت كرده و به دنبال وضع مشوق‌هاي لازم در اين خصوص است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز :
عضو هيات رئيسه مجلس و جمعي از استادان دانشگاهي، محققان مراكز علمي تحقيقاتي و تعدادي از دانشجويان مقطع دكتراي تخصصي باحضور در شركت سايپا، ضمن بازديد از خطوط توليد و توانمندي‌هاي اين شركت، با مديرعامل و جمعي از معاونان اين گروه ديدار كردند.
در اين ديدار بهروز نعمتي نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر و عضو هيأت‌رئيسه مجلس شوراي اسلامي اظهاركرد: ارتباط بين صنعت و دانشگاه از جمله راهكارهايي است كه مي تواند زمينه توسعه و اعتلاي صنعت كشور و همچنين توسعه كسب و كار را فراهم كند.
وي با بيان اين مطلب كه مجلس شوراي اسلامي به دنبال تسهيل ارتباط مراكز دانشگاهي با صنايع خودروسازي است، افزود: در اين زمينه به دنبال جاري سازي مشوق هاي متنوع در كنار تصويب قوانين حمايتي هستيم و در صورتي كه بتوانيم اهداف خود را محقق كنيم شاهد رشد صنايع خودروسازي كشور خواهيم بود.
نعمتي با بيان اين مطلب كه استفاده از ظرفيت هاي داخلي يكي از راهكارهاي مقابله با وابستگي و فراز و نشيب‌هاي سياسي است، گفت: اگر در عرصه بهره برداري از دانش بومي و تجربيات دانشگاهيان كشور موفق باشيم مي‌توانيم از آسيب ديدن صنايع خود به دليل چالش هاي بين المللي جلوگيري كرده و بنيان‌هاي اين صنعت را مستحكم سازيم.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی