پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تولیدات سایپادیزل

برنامه ریزی سایپادیزل برای تولید 10 هزار خودرو تجاری در سال 97

مديرعامل سايپاديزل گفت: زيرساخت هاي لازم براي افزايش توليد انواع محصولات تجاري مهيا شده و بر همين اساس، توليد 10 هزار دستگاه محصول در سال 97  برنامه ريزي شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز : محمد هادي نوري در جمع نمايندگان خدمات پس از فروش و عاملين مجاز فروش […]

امیر
دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

مديرعامل سايپاديزل گفت: زيرساخت هاي لازم براي افزايش توليد انواع محصولات تجاري مهيا شده و بر همين اساس، توليد 10 هزار دستگاه محصول در سال 97  برنامه ريزي شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز :

محمد هادي نوري در جمع نمايندگان خدمات پس از فروش و عاملين مجاز فروش قطعه شركت خدمات فني رنا، ضمن اعلام خبر فوق افزود: با ديپلماسي مناسب صنعتي كه با ولوو تراكس قديمي ترين شريك تجاري خود داشتيم، تعداد 8 هزار دستگاه از توليدات سايپاديزل را محصولات ولوو تشكيل خواهند داد تا ضمن تأمين خودروهاي طرح نوسازي ناوگان، نيازهاي ساير مشتريان اين كاميون پرطرفدار نيز مرتفع شود.

وی با اشاره به طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای گفت: واگذاري محصولات اين طرح به صورت كليد به كليد، براي شركت سايپاديزل به صورت ماموريت ويژه اي تعريف شده كه بر اين اساس، 8 هزار دستگاه محصول از توليدات در سال 97 ، به اين طرح ملي اختصاص خواهد يافت. در این راستا، با توجه به افزايش حجم بازار سايپادیزل و برنامه های تولید پيش رو، نقش نمایندگان در ارائه خدمات پس از فروش بسيار پُر رنگ، حياتي و حائز اهميت است.

مديرعامل سايپاديزل در ادامه افزود: برنامه فروش شركت خدمات فنی رنا در سال 97 با افزايش بيش از 100 درصدي همراه خواهد بود و بر اساس تيراژ توليد سال جاري تدوين شده و شرکت رنا با کمک نمایندگان خود در سراسر كشور، می تواند این امر را محقق سازد. همچنين، برنامه ريزي لازم در خصوص تأمین به موقع قطعات اصلي صورت پذيرفته است.

عضو هيأت مديره سایپادیزل با اشاره به سفارش گذاری انجام شده برای تأمین قطعات يدكي خاطرنشان كرد: تقویت شبکه نمایندگی ها از طریق ارائه اعتبار، توسعه بازار قطعات، اختصاص ابزار مخصوص با توجه به نیاز شبکه و نيز آموزش پرسنل، از دیگر برنامه های جاری شرکت سایپادیزل و خدمات فنی رنا به شمار مي آيد كه تحقق اين برنامه ها، منوط به همکاری متقابل با نمایندگان است.

گفتنی است، شرکت خدمات فنی رنا به عنوان متولی امر خدمات پس از فروش محصولات سایپادیزل با دارا بودن 38 نمایندگی خدماتي و 23 عاملیت فروش قطعه، به عنوان بزرگترین شبکه ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای تجاری در سطح کشور شناخته مي شود.

سایپادیزل در سال 97، 8 هزار دستگاه کامیون ولوو تولید می کند

نقشه راهبردی سایپادیزل با تولید اقتصادی

سهم بالا در تولید خودروهای تجاری توسط سایپا در سال آینده

تولید 850 هزار دستگاه خودرو در سایپا، هدف گذاری سال 97

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی