پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

AMG GT S Roadster مرسدس بنز (11)

جدید ترین محصول مرسدس / AMG GT Roadster

اگر نگاهی به لیست خودرو های اسپرتی که مرسدس اخیرا به بازار معرفی کرده است بندازیم سرگیجه می گیریم. 4 نسخه کوپه, 3 نسخه 4 در, 2 مدل مسابقه ای و دو نسخه رودستر. اکنون مرسدس یک نسخه رودستر از بنز GT S را معرفی کرده است تا فاصله بین مدل پایه و مدل GT […]

ارشیا
دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

اگر نگاهی به لیست خودرو های اسپرتی که مرسدس اخیرا به بازار معرفی کرده است بندازیم سرگیجه می گیریم. 4 نسخه کوپه, 3 نسخه 4 در, 2 مدل مسابقه ای و دو نسخه رودستر. اکنون مرسدس یک نسخه رودستر از بنز GT S را معرفی کرده است تا فاصله بین مدل پایه و مدل GT C را پر کند.

تمامی نسخه های مرسدس GT رودستر از موتور 4 لیتری توربو 8 سیلندر بهره می برند. نسخه پایه ای GT دارای 469 اسب بخار قدرت و 465 پوند بر فوت گشتاور است در حالی که نمونه C 550 اسب بخار قدرت و 502 پوند بر فوت گشتاور است. اما مدل S  رودستر بین این دو نمونه قرار گرفته است و 515 اسب بخار قدرت و 494 پوند بر فوت گشتاور تولید می کند.

AMG GT S Roadster مرسدس بنز (12)

به گفته کمپانی مرسدس بنز مدل جدید GT S صفر تا 100 را در مدت 3.7 ثانیه پر می کند. این عدد, بین عدد 3.6 ثانیه برای مدل GT C و 3.9 ثانیه برای مدل پایه قرار می گیرد. بیشترین سرعت برای GT S  رودستر 307.2 کیلومتر بر ساعت است. این در حالی است که بیشترین سرعت GT C 313.6 کیلومتر بر ساعت و بیشترین سرعت مدل پایه 300.8 کیلومتر بر ساعت است.

AMG GT S Roadster مرسدس بنز (16)

همانند نسخه GT C که قوی ترین رودستر بنز به حساب می آید, نسخه GT S هم از سیستم زیر بندی AMG همراه با آپشن  adaptive damping بهره می برد. این ویژگی میزان ضربه وارد شده بر اتاق را بر حسب نوع جاده تنظیم می کند. 5 حالت مختلف برای رانندگی شامل: راحتی, اسپرت, اسپرت پلاس, مسابقه و تک نفره وجود دارد. سیستم اگزوز قدرتی, دیفرانسیل عقب هوشمند و ترمز های بزرگتر همانند آپشن های به کار رفته در مدل قوی تر GT C است.

 

AMG GT S Roadster مرسدس بنز 9

 

برای سیستم ترمز از دیسک های کامپوزیتی 15.4 اینچی در جلو کلیپر های 6 پیستون استفاده شده است. دیسک های عقب 14.2 اینچ هستند. یک نمونه ترمز های سفارشی سرامیک کامپوزیت با سایز 15.8 در جلو و 14.2 در عقب هم وجود دارد. صندلی های GT S از چرم مصنوعی ساخته شده است و آپشن چرم Nappa  قابل سفارش است.

 

AMG GT S Roadster مرسدس بنز (19)

از دیگر ویژگی های AMG GT S می توان به رینگ های 19 اینچی در جلو و 20 اینچی در عقب اشاره کرد. در فضای کابین داخلی از رنگ مشکی با رگه های نقره ای کروم استفاده شده است. نسخه کوپه GT S با قیمت 132 هزار دلار به فروش می رسد اما هنوز اطلاعاتی از قیمت نسخه رودستر بدست نیامده است.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

خداحافظی کهکشان مرسدس بنز با مدیرعامل برابوس

بررسی مرسدس بنز G_CLASS 2019

بررسی مسابقه فرمول 1 باکو/ تصادف هم تیمی های ردبول و اولین پیروزی مرسدس

ملاقات با مرسدس بنز S کلاس کلاسیک / پلی از کلاسیک به مدرنیته

پلیس بازنشسته!/ بررسی مرسدس‌ بنز C کلاس W203 (ملقب به پلیسی)

نوه آقای کپل/ بررسی فنی مرسدس‌بنز E200 جدید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی