پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حراجی سیلورستون (1)

فروش خودرو های کمیاب در حراجی سیلورستون

حراجی سیلورستون از تاریخ 19 می در کشور انگلیس آغاز می شود و تعدادی از کمیاب ترین خودرو های جهان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. قرار است در این نمایشگاه 65 خودرو اعم از کلاسیک ها تا سوپر کارها به نمایش در بیایند. ارزش کلی خودرو ها 5.1 میلیون پوند تخمین زده می شود. یکی […]

ارشیا
سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

حراجی سیلورستون از تاریخ 19 می در کشور انگلیس آغاز می شود و تعدادی از کمیاب ترین خودرو های جهان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. قرار است در این نمایشگاه 65 خودرو اعم از کلاسیک ها تا سوپر کارها به نمایش در بیایند.

ارزش کلی خودرو ها 5.1 میلیون پوند تخمین زده می شود. یکی از نمونه های جذاب و کمیاب در حراجی, خودروی ایزو گریفو متعلق به مارک هیل وود قهرمان سابق مسابقات موتور سواری است. از این خودروی فرمان راست تنها 26 دستگاه ساخته شده است. این خودرو در دسامبر 1966 با موتور 5.3 لیتری شورولت با 350 اسب بخار و گیربکس 4 دنده معرفی شد. این خودرو که با رنگ سفید و تو دوزی قرمز به نمایش در آمده است قیمتی بین 220 تا 260 هزار پوند خواهد داشت.

حراجی سیلورستون 2

مارک هیل وود قهرمان سابق مسابقات موتور سواری است که تقریبا 50 درصد مسابقه هایی را که در آن شرکت کرده است را از آن خود کرده. یکی دیگر از نمونه های کمیاب حراجی, فورد جی تی مدل 2005 است که از آن تنها 27 نمونه به بریتانیا وارد شده است. این خودرو با رنگ بندی سفید و آبی تنها 5 هزار مایل کار کرده است و 310 هزار پوند قیمت دارد.

حراجی سیلورستون 3

به گفته نیک ویل مدیر برگزاری حراجی: نمایشگاه امسال از تنوع بسیار خوبی بر خوردار است و انواع خودرو های کلاسیک و سوپر کارها در نمایشگاه وجود دارند. علاوه بر این خودرو ها, اولین نمونه ساخته شده از فورد سیرا کازورث RS500 و لامبورگینی دیابلو SV مدل 1997 هم در این حراجی حضور دارند.

حراجی سیلورستون 4

قیمت پیشنهادی لامبورگینی 150 هزار پوند است.

حراجی سیلورستون 5

یکی دیگر از نمونه های محبوب موجود در لیست خودروی رنو 5 توربو 2 است که از آن تنها 200 دستگاه تولید شده است. این خودرو تنها 2 صاحب داشته است و در وضعیت خوبی قرار دارد. قیمت 30 هزار پوند برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

حراجی سیلورستون 6

چندین نمونه از خودرو های کلاسیک پورشه, فراری, ب ام و و … هم در این نمایشگاه حضور خواهند یافت که باید دید آیا می توانند رکورد جدیدی را ثبت کنند یا خیر.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

10 خودروی عضلانی فروخته شده با قیمت مناسب در حراجی Barrett Jackson

خودروی بتمن در دهه 60 میلادی به فروش می رسد/ بتموبیل 1 دلاری!

غوغا در حراجی/ 10 خودروی گران قیمت Barrett-Jackson

فراری منحصر به فرد دیتونا شوتینگ‌ در حراجی هگزاگون

خودروی زیردریایی جیمز باند در حراجی !

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی