پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تست درایو ایرتویا

ثبت نام برای تست درایو محصولات تویوتا آغاز شد

ثبت نام برای تست درایو خودروهای ایرتویا نماینده رسمی محصولات تویوتا در ایران آغاز شد. شرکت ايرتویا نماینده رسمی تویوتا در ایران که همواره در راستای حمایت از “حقوق مصرف کنندگان و خریداران” گام برداشته و آن را به عنوان خط مش اصلی خود قرار داده، برنامه ی متمایزی را جهت ” تست درایو” محصولاتش […]

امیر
سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

ثبت نام برای تست درایو خودروهای ایرتویا نماینده رسمی محصولات تویوتا در ایران آغاز شد.

شرکت ايرتویا نماینده رسمی تویوتا در ایران که همواره در راستای حمایت از “حقوق مصرف کنندگان و خریداران” گام برداشته و آن را به عنوان خط مش اصلی خود قرار داده، برنامه ی متمایزی را جهت ” تست درایو” محصولاتش درنظر گرفته است.

همانطور که در اخبار قبلی اعلام شده بود ايرتویا با طراحی و ساخت پیست اختصاصی تست خودرو امکان آشنایی هرچه بیشتر علاقه مندان و مشتریان گرامی را با خودروهای تویوتا فراهم ساخته است.ثبت نام تست درایو ایرتویا

این اولین بار است که یک شرکت وارد کننده خودرو امکان رانندگی با محصولات جدید را در پیست اختصاصی برای علاقه مندان و مشتریان فراهم می سازد.

ايرتويا نماینده رسمی تویوتا خودروهای جدیدی نظیر تویوتا پریوس، تویوتا C-HR و تویوتا راوفور را جهت تست درایو برای مشتریان درنظر گرفته است. این پیست با استانداردهای جهانی طراحی و ساخته شده است که مشتریان می توانند با رانندگی در مسیر مشخص شده با تمامی عملکردها و امکانات خودرو آشنا شوند.

تست درایو خودروهای ایرتویا

علاقه مندان محترم می توانند جهت ثبت نام و رزرو تست درایو به سایت شرکت ايرتویا به نشانی Irtoya.com مراجعه کنند.

گسترش قلمرو تویوتا در ایران/ افتتاح شعب جدید ایرتویا + لیست آدرس و شماره تلفن نمایندگی ها

تویوتا راوفور 2018 در سبد محصولات ایرتویا + قیمت و شرایط فروش

رتبه اول خدمات پس از فروش میان واردکنندگان خودرو به ایرتویا رسید

تویوتا auris و تویوتا C-Hr دو تازه وارد در غرفه ایرتویا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی