پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

افتتاح مرکز تست ایرتویا و نگین خودرو

افتتاح اولین مرکز تخصصی تست درایو تویوتا و رنو/ خدمات پیش از فروش!

نخستین مرکز تخصصی تست درایو تویوتا و رنو،روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۷ با حضور اصحاب رسانه و مسئولان ایرتویا و نگین خودرو افتتاح شد. این اولین مرکز اصولی تست درایو خودرو در ایران است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت ایرتویا و نگین خودرو در سامانه‌ای مخصوص ثبت نام کنند و با حضور در […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

نخستین مرکز تخصصی تست درایو تویوتا و رنو،روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۷ با حضور اصحاب رسانه و مسئولان ایرتویا و نگین خودرو افتتاح شد. این اولین مرکز اصولی تست درایو خودرو در ایران است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت ایرتویا و نگین خودرو در سامانه‌ای مخصوص ثبت نام کنند و با حضور در این مرکز، به صورت رایگان خودرو مورد نظر خود را تست کنند.

افتتاح مرکز تست ایرتویا و نگین خودرو

به گزارش خبرنگار جوان خودرو

شاید بتوان گفت در چتد سال اخیر خدمات پس از فروش خودرو در کشورمان به نقطه نسبتا مطلوبی رسیده و حالا شرکت های واردکننده و بعضی خودروسازان داخلی سیاست گسترش خدمات پیش از خرید خود را دنبال می‌کنند. فرصت تست درایو خودرو مورد نظر قبل از خریدارای، یکی از ممترین خدمات پیش از خرید شرکت‌هاست که می‌تواند در تصمیم‌گیری به خریدار کمک فراوانی کند. تا پیش از این تست درایو خودروها در ایران به صورت شهری یا در پیست‌های اتومبیلرانی صورت می‌گرفت. اما روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۹۷، نخستین مرکز تخصصی تست درایو تویوتا و رنو در ایران افتتاح شد. در این مرکز با فضای حدود ۴۳۰۰ متری، ۳۶۵۰ متر به فضای تست درایو و ۶۵۰ متر به فضای آموزش اختصاص داده شده است.

این مرکز در راستای تمرکز ویژه بر خدمات پس از فروش و خدمات فروش شکل گرفته و به گفته مسئولان، نمونه‌ای از تعهدی است که این شرکت به مشتریان دارد. در این مرکز متقاضیان می‌توانند خودروهای تویوتا، لکسوس و رنو را مورد بررسی قرار دهند. همچنین مدتی دیگر با شروع فعالیت جیلی، این مرکز میزبان خودروهای جیلی نیز خواهد بود.

افتتاح مرکز تست ایرتویا و نگین خودرو

در این مرکز تخصصی، خودروها به شیوه مدرن و تخصصی مورد تست و بررسی قرار می‌گیرند. روال کار نیز به این صورت است که متقاضیان می‌توانند در سامانه‌ای مخصوص در سایت ایرتویا و نگین خودرو ثبت نام انجام دهند. زمان تست درایو برای هر فرد ثبت نام شده نیم ساعت خواهد بود و این تست درایو برای عموم آزاد و رایگان است.

ایمنی این مجموعه و استاندارد مسیرهای آن باعث می‌شود تا متقضای با فراغ بال بیشتری بتواند با خودرو مورد نظر آشنا شود. تست درایو خودروها در این مجموعه کاملا اصولی و مطابق با استانداردهای روز تویوتا و لکسوس صورت می‌پذیرد. که این از ارتباط مستقیم ایرتویا و نگین خودرو با کمپانی مادر نشات می‌گیرد. طبق رویکرد تویوتا و رنو، در کشورهای مختلف نباید تفاوتی میان خدمات ارائه شده باشد. در همین راستا مدیران ارشد تویوتا و رنو در مورد این مجموعه اظهار نظر کرده‌اند و بعد از ظهر روز افتتاحیه نیز معاون کنترل کیفیت رنو فرانسه از این مرکز بازدید کرده است.

در روز افتتاحیه خبرنگاران فرصت یافتند تا محصولات ایرتویا و نگین خودرو از جمله تویوتا C-HR ، تویوتا پریوس، تویوتا راوفور، رنو تلیسمان و رنو کولئوس را در این مرکز تخصصی مورد بررسی قرار دهند.

افتتاح مرکز تست ایرتویا و نگین خودرو

در پیست مخصوص تست درایو این مجموعه، امکانات مختلفی در نظر گرفته شده تا خریدار بتواند با تمام ویژگی‌های خودرو اعم از قابلیت های فنی و عملکرد تجهیزات آشنا شود. به طور مثال در قسمتی که مخصوص خودروهای شاسی بلند در انتهای این پیست در نظر گرفته شده، می‌توانید سامانه‌های حرکتی این خودروها را مورد بررسی قرار دهید. در روز افتتاحیه خبرنگاران فرصت داشتند تویوتا راوفور و رنو کولئوس را به این قسمت برده و سامانه هایی نظیر هیل اسیست و کنترل شروع حرکت در سربالایی را تست کنند.

در قسمت دیگر پیست، مانع‌هایی به صورت زیگ زاکی قرار داده شده که می‌توانید تست اسلالوم یا به بیانی دیگر، تست گوزن را انجام دهید و فرمان پذیری و هندلینگ خودروها را به چالش بکشید. یکی از مسیرهای پیست با موانع مختلف پوشیده شده تا عملکرد سیستم تعلیق در شرایط مختلف برایتان ملموس‌تر باشد.

در کنار مرکز تست درایو، بخش‌هایی هم برای آموزش نیروهای ایرتویا و نگین خودرو در نظر گرفته شده که کارمندان بخش فروش، خدمات پس از فروش و دیگر قسمت ها می‌توانند در طول سال به صورت مداوم مورد آموزش قرار بگیرند. از مهمترین این قسمت ها می‌توان به بخش آموزش فروش ( SALES DOJO ) و بخش بهبود مستمر کیفیت ( KAIZEN DOJO ) اشاره کرد.

افتتاح مرکز تست ایرتویا و نگین خودرو

گزارش: میلاد میرعابدینی

آرین خودرو پارس بازوی واردات محصولات جیلی در ایران

ثبت نام برای تست درایو محصولات تویوتا آغاز شد

تست درایو محصولات تویوتا در پیست اختصاصی ایرتویا

نقش جهان میزبان خودروهای هیبرید تویوتا و لکسوس

مروری بر کارنامه افتخارات تویوتا و لکسوس در سال 2017

تویوتا یاریس 2018/ پیش بینی جوان خودرو از خودروهای بازار در سال 97 (1)

بازدید نمایندگان اداره کل بازرسی و ارزیابی از شرکت ایرتویا

گسترش قلمرو تویوتا در ایران/ افتتاح شعب جدید ایرتویا + لیست آدرس و شماره تلفن نمایندگی ها

بررسی فنی رنو تلیسمان / جادوگری از کوچه پس کوچه های پاریس

داستر در پسا فیس لیفت!/ تست و بررسی میدانی رنو داستر 2016

تجربه 350 کیلومتر رانندگی با رنو تلیسمان (گزارش)

جشن فارغ التحصیلی اولین دوره R-SCHOOL رنو در ایران

ایران در جایگاه هشتم بازارهای بزرگ رنو فرانسه

خودروهای رنو بی نیاز از امداد در ایام نوروز

اولین تست درایو رسمی ب ام و سری یک جدید در ایران

قدرتنمایی ژن‌های لوکس در پیست/ تست درایو محصولات لوکسژن در پیست اتومبیلرانی آزادی

فولکس واگن پاسات و تیگوان با ماموت به شهر می آیند / گزارش تست درایو و بازدید از کارخانه

امکان تست درایو نیسان ایکس تریل پیش از خرید

تست درایو عمومی DS برگزار شد + عکس

تست درایو عمومی محصولات میتسوبیشی در پیست آزادی + عکس

تست درایو عمومی آریزو 5 در پیست آزادی + عکس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی