پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات سایپا

اطلاعیه تکمیل وجه با شرایط خاص توسط سایپا اعلام شد

گروه خودروسازی سایپا طی اطلاعیه ای جهت افزایش رضایت مشتریان خود به منظور تکمیل وجه برای تحویل خودرو شرایط خاصی را اعلام می کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز : به مناسبت فرا رسيدن ماه مبارك رمضان، با دستور مديرعامل گروه خودروسازي سایپا و در راستاي حمايت از مشتريان و […]

امیر
یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

گروه خودروسازی سایپا طی اطلاعیه ای جهت افزایش رضایت مشتریان خود به منظور تکمیل وجه برای تحویل خودرو شرایط خاصی را اعلام می کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز :
به مناسبت فرا رسيدن ماه مبارك رمضان، با دستور مديرعامل گروه خودروسازي سایپا و در راستاي حمايت از مشتريان و افزايش رضايت مندي، تمام مشترياني كه طبق دعوتنامه ارسالي زمان تكميل وجه آنها تا 8 ارديبهشت ماه بوده است و موفق به پرداخت دعوتنامه و تكميل وجه نشده اند، مي توانند با قيمت مصوب فروردين ماه اقدام به تكميل وجه و تحويل خودرو ثبت نامي خود كنند.
طبق اعلام حوزه بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سایپا ، براي آن دسته از مشترياني كه شامل اين شرايط مي شوند، دعوتنامه جديد از طريق نمايندگي هاي گروه سایپا ، مجددا ارسال خواهد شد و اين افراد مي توانند در بازه زماني مقرر شده، اقدام به تكميل وجه و تحويل خودرو خود با قيمت فروردين ماه سال جاري كنند.
گفتني است مهلت اعلام شده در دعوتنامه هاي جديد ارسالي جهت بهره گيري از اين بخشنامه محدود بوده و بعد از پايان زمان در نظر گرفته شده، به هيچ عنوان تمديد نخواهد شد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی