پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تسلا مدل 3 پرفورمنس (1)

نسخه Performance تسلا مدل 3 تولید خواهد شد

اخیرا الان ماسک رئیس کمپانی تسلا طی چند توییت اعلام کرد که نسخه جدیدی از تسلا مدل 3 وارد بازار می شود. دو نمونه با موتور های دوگانه و سیستم 4 چرخ متحرک برای مدل 3 معرفی خواهد شد که قابلیت زدن 0 تا 100 , 3.5 ثانیه ای دارند. این مدل جدید قابلیت طی […]

ارشیا
سه شنبه - ۱ خرداد ۱۳۹۷

اخیرا الان ماسک رئیس کمپانی تسلا طی چند توییت اعلام کرد که نسخه جدیدی از تسلا مدل 3 وارد بازار می شود. دو نمونه با موتور های دوگانه و سیستم 4 چرخ متحرک برای مدل 3 معرفی خواهد شد که قابلیت زدن 0 تا 100 , 3.5 ثانیه ای دارند.

این مدل جدید قابلیت طی کردن 310 مایل مسافت, پس از شارژ شدن را دارد که با مدل 3 معمولی برابری می کند. مدل 3 معمولی از بیشینه سرعت 140 مایل بر ساعت برخوردار است در حالی که نمونه جدید توان رسیدن به سرعت 155 مایل بر ساعت (248 کیلومتر بر ساعت) را خواهد داشت. نمونه های معمولی مدل 3 به خاطر قیمت پایین و قابل دسترس شان معروف هستند ( قیمت پایه ای 35 هزار دلار). اما نمونه جدید از مدل 3 با پکیج Performance قیمتی معادل 78 هزار دلار خواهد داشت که بدون در نظر گرفتن سیستم اتو پایلوت خواهد بود.

تسلا مدل 3 پرفورمنس (2)

به گفته ماسک, نمونه جدید قابلیت های فنی و هندلینگ بهتری نسبت به ب ام و M3 خواهد داشت. نمونه جدید M3 قدرت 425 اسب بخار تولید می کند در حالی که پکیج Competition  این خودرو 444 اسب بخار قدرت دارد. این بدین معناست که خودری تسلا قدرتی بیش از M3 خواهد داشت. به گفته ماسک استفاده از موتوز دوگانه یعنی اینکه یک موتور در جلوی خودرو قرار می گیرد و دیگری در قسمت عقبی خودرو. موتوری که در قسمت عقب قرار می گیرد وظیفه شارژ خودرو را بر عهده دارد اما اگر این موتور خراب شود, باز هم می توانید به مسیر خود ادامه دهید.

تسلا مدل 3 پرفورمنس (4)

نسخه های جدید از مدل 3 دارای رنگ تودوزی مشکی یا سفید خواهند بود که بعدا برای مدل 3 معمولی هم قابل سفارش خواهد بود. هم چنین یک نسخه معمولی هم از مدل 3 جدید قابل سفارش خواهد بود که از موتور دوگانه و سیستم 4 چرخ متحرک استفاده می کند. این نمونه 0 تا 100 4.5 ثانیه ای دارد و به عنوان یک آپشن 5 هزار دلاری قابل سفارش است. اولین نسخه های مدل 3 Performance در ماه جولای به مشتریان تحویل داده می شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی 

تسلا چگونه تسلا شد؟ / پروژه تسلا برای سفر به مریخ!

بمب تسلا

هیوندای به جنگ با تسلا می رود!

هیوندای به سمت خودروی برقی گام برمیدارد

سرمایه گذاری 4.5 میلیارد دلاری تسلا برای تولید خودرو در چین

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی