پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

BMW M5

بی ام و M5 سوپر اسپرت دنیای سدان ها

بی ام و M5 به خودی خود، یک سدان وحشی است اما پکیج Competition، آنرا به یک هیولای واقعی تبدیل می کند و بخشی از استراتژی جدید ب.ام.و است. حالا M5 با این پکیج در کنار M4 کوپه و کانورتیبل و M3 قرار می گیرد تا خانواده Competition کامل تر شود. طبق گزارش رسمی بی […]

امیر
سه شنبه - ۱ خرداد ۱۳۹۷

بی ام و M5 به خودی خود، یک سدان وحشی است اما پکیج Competition، آنرا به یک هیولای واقعی تبدیل می کند و بخشی از استراتژی جدید ب.ام.و است. حالا M5 با این پکیج در کنار M4 کوپه و کانورتیبل و M3 قرار می گیرد تا خانواده Competition کامل تر شود.

طبق گزارش رسمی بی ام و 40 درصد از فروش کل نسل قدیم سری 5، به نسخه M5 تعلق دارد و ب.ام.و نیز با علم به این موضوع، پکیج Competition را برای آن عرضه کرده تا بتواند انتظارات مشتریان تشنه قدرت و سرعت را برطرف نماید.

BMW M5 2019موتور این سدان، همان واحد 8 سیلندر 4.4 لیتری بای توربو M5 است با این تفاوت که با دستکاری های جزئی، قدرت خروجی از 600 اسب بخار به 617 اسب بخار افزایش یافته اما گشتاور 553 پوند فوتی آن، بدون تغییر باقی مانده است. به ادعای بی ام و M5 با پکیج Competition می تواند در 3.1 ثانیه خود را از حالت سکون به سرعت یکصد کیلومتر بر ساعت برساند درحالیکه برای رسیدن به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت، تنها به 10.8 ثانیه نیاز دارد که 0.3 ثانیه سریعتر از M5 است.

کابین BMW M5

بی ام و M5 Competition از سیستم چهار چرخ محرک xDrive بهره می برد و گیربکس 8 سرعته استِپترونیک ساخت M، قابلیت تعویض دنده از طریق پدالهای پشت فرمان را نیز دارد.
تغییرات ظاهری مانند استفاده از رنگ مشکی براق برای آینه ها، جلوپنجره، دستگیره درب ها، اسپویلر عقب و رینگ ها، Competition را از M5 متمایز می کند. بی ام و M5 Competition با هفت هزار دلار افزایش قیمت نسبت به M5، از قیمت پایه 110 هزار دلاری بهره می برد.

قهرمانان باواریا در موزه آمریکا/ 75 سال با بی ام و موتور اسپرت

بی ام و ix3 برقی رونمایی شد

لامبورگینی اوروس ، سوپر اسپرتی برای بیابان ها + تاریخچه

فل فل نبین چه ریزه!/ بررسی ب ام و سری 2 کانورتیبل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی