پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مسابقات فوتسال مدیران خودرو

باشگاه مشتریان مدیران خودرو برگزار می کند: اولین دوره مسابقات فوتسال میان خریداران محصولات مدیران خودرو

کلیه خریداران محصولات شرکت مدیران خودرو شامل هر دو برند ام وی ام و چری مستقر در تهران می‌توانند با نام نویسی در پرتال، مسابقات فوتسال شرکت نمایند. این دوره از مسابقات به عنوان اولین دوره رقابت های فوتسال باشگاه مشتریان است که از سوی یک شرکت خودروسازی برگزار خواهد شد. به گزارش روابط عمومی […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱ خرداد ۱۳۹۷

کلیه خریداران محصولات شرکت مدیران خودرو شامل هر دو برند ام وی ام و چری مستقر در تهران می‌توانند با نام نویسی در پرتال، مسابقات فوتسال شرکت نمایند. این دوره از مسابقات به عنوان اولین دوره رقابت های فوتسال باشگاه مشتریان است که از سوی یک شرکت خودروسازی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیران خودرو، باشگاه مشتریان شرکت مدیران خودرو تصمیم دارد با برگزاری مسابقات فوتسال در ایام ماه مبارک رمضان از این ایام پر برکت و رحمت استفاده کرده و ضمن ایجاد فضای ورزشی و تفریح امکان آشنایی بیشتر اعضای باشگاه با یکدیگر را فراهم نماید. بر این اساس مسابقات فوتسال برای کلیه مالکان خودرو های هر دو برند MVM و CHERY طی روزهای مشخصی در سالن فوتسال غرب تهران برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به وسایت شرکت مدیران خودرو و ثبت اطلاعات خود در این مسابقات شرکت نمایند. این دوره از مسابقات که می‌توان آن را اولین دوره مسابقات جام فوتسال رمضان باشگاه مشتریان شرکت های خودروسازی نامگذاری کرد با حضور حداکثر 16 تیم برگزار خواهد شد تا در فضایی صمیمی رقابت های دوستانه خود را طی 4 روز انجام دهند. علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اطلاع رسانی این مسابقات در سایت رسمی شرکت مدیران خودرو مراجعه نمایند.

 

مقام اول مسابقات بین المللی مهارت های فروش توسط مدیران خودرو

شانس برنده شدن ام وی ام 110 با خرید محصولات مدیران خودرو در شرایط فروش ماه رمضان

استفاده از ظرفیت تولیدکنندگان داخلی در توسعه خط تولید مدیران خودرو

افتتاح خطوط تولید جدید مدیران خودرو در ماههای آتی

گزارش تست جاده 2000 کیلومتری با MVM X22 و MVM X33S

یکسال سرویس دوره ای رایگان برای مالکان ام وی ام 315

جشن هفتمین سالگرد باشگاه هواداران مدیران خودرو برگزار شد + تصاویر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی