شورلت کامارو یکی از آیکونیک ترین خودروهای عضلانی تاریخ خودروسازی، با جراحی پلاستیک نسبتأ مختصری، با ظاهر جدید راهی میدان نبرد شد تا کماکان سردمدار خودروهای عضلانی آمریکایی باشد. به محض دیدن کامارو جدید، متوجه تغییرات آن خواهید شد. جلوپنجره جدید با ابعاد بزرگتر و چراغهای جدید با نوار باریک LED که تقریبأ از وسط […]
به محض دیدن کامارو جدید، متوجه تغییرات آن خواهید شد. جلوپنجره جدید با ابعاد بزرگتر و چراغهای جدید با نوار باریک LED که تقریبأ از وسط به نزدیکی مرکز دماغه کشیده می شود، بارز ترین تغییرات کامارو جدید هستند. طراحی سپر جلو نیز در نسخه های مختلف کامارو، از طراحی های متفاوتی بهره می برد.
شورلت اذعان دارد که تغییرات ظاهری صورت گرفته فقط در جهت زیبایی نیستند بلکه در بهبود عبور جریان هوا و افزایش آیرودینامیک، نقش اساسی ای را ایفا می کند. در عقب نیز شاهد تغییرات محسوسی هستیم که از آن جمله باید به چراغ دوگانه عقب و خروجی های اگزوز جدیدی اشاره نمود. دو نسخه SS و RS به رینگ های جدید 20 اینچی مجهز شده اند که نقش بسزایی را در زیبایی آن دارد.
جراحی پلاستیک کامارو فقط برای نسخه های LS/LT، RS و SS اعمال شده و ZL1 هنوز با همان ظاهر قدیمی به حیات خودش ادامه می دهد. کابین آن تقریبأ بدون تغییر باقی مانده و واسط کاربری نمایشگر 7 اینچی کنسول مرکزی از نسل جدید نرم افزار شورلت که با نام Infotainment 3 شناخته می شود بهره می برد و قابلیت دانلود آپدیت های کمپانی را از طریق اینترنت دارا می باشد.
نمایشگر 8 اینچی لمسی برای آن قابل سفارش است. شورلت مدعی است که دوربین دید عقب کامارو جدید را بهبود داده تا ایمنی بیشتری را به همراه داشته باشد. علاوه بر این، سیستم های ایمنی ای همچون هشدار برخورد از جلو، دستیار پارک از عقب، هشدار حرکت در بین خطوط و ده ها موارد دیگر بهره می برد تا به ایمن ترین کامارو تاریخ تبدیل شود.
در مبحث فنی، نسخه SS از گیربکس 10 سرعته اتوماتیک جدیدی بهره می برد و سیستم لانچ کنترل برای آن قابل سفارش است. پکیج پرفورمنس 1LE حالا به موتور توربو به قدرت 275 اسب بخار مجهز است و نیرو را از طریق گیربکس 6 سرعته دستی به چرخها منتقل می کند.
دیدگاه خود را بنویسید