پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری آریزو 5 توربو

چری آریزو ۵ انتخابی منطقی در شرایط افسارگسیختگی قیمت‌ها

با افزایش قیمت خودروهای وارداتی و تلاطم بازار خودرو در چند روز اخیر، بعضی خودروهای وارداتی آنقدر افزایش قیمت داشته انر که خریدشان چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. در این شرایط، گزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر با مشخصات و طراحی نزدیک به رقبای وارداتی، می‌تواند انتخابی منطقی‌تر باشد. چری آریزو ۵ توربو یکی از این گزینه‌هاست […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۵ خرداد ۱۳۹۷

با افزایش قیمت خودروهای وارداتی و تلاطم بازار خودرو در چند روز اخیر، بعضی خودروهای وارداتی آنقدر افزایش قیمت داشته انر که خریدشان چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. در این شرایط، گزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر با مشخصات و طراحی نزدیک به رقبای وارداتی، می‌تواند انتخابی منطقی‌تر باشد. چری آریزو ۵ توربو یکی از این گزینه‌هاست که با قیمتی به مراتب پایین‌تر از رقبای وارداتی، طراحی ظاهری نزدیکی به آن‌ها دارد و مشخصات‌اش قابل قبول است.

بازار  خودرو کشور در روزهای اخیر به دلیل اخبار و مسائل مرتبط با تحریم و افزایش قیمت ارز و همچنین افزایش تعرفه ها که از سال گذشته شیب تندی به خود گرفت، دچار نوسانات گوناگونی شده است.

با این شرایط، بسیاری خودروها از بازار ایران احتمالا خداحافظی خواهند کرد و یا با این افزایش قیمت ها، تولید و واردات آن‌ها غیر منطقی خواهد بود. در همین راستا توجه بازار به صورت خودکار به سمت خودروهای تازه وارد چینی خواهد رفت.

از سوی دیگر بازار خودرو کشور به طور سنتی همیشه توجه زیادی به خودروهای سدان داشته و اتفاقات اخیر گریبان بازار این گونه خودروها را نیز گرفته است. طوری که قیمت بسیاری از سدانهای متوسط و حتی کوچک بازار کشور سر به فلک گذاشته است. طوری که برخی سدانهای کوچک بازار ، قیمتی بالاتر از 200 میلیون تومان پیدا کرده اند که عملا باعث می شود انتخاب آن‌ها کار عاقلانه‌ای نباشد.

در این شرایط، خودروهای چینی با قیمت معقول تر و شرایط فروش مناسب، گزینه‌های جذاب و وسوسه کننده ای به نظر می رسند. در میان سدان های چینی خوش قیمت و مناسب برای خرید، می‌توان به چری آریزو 5 با موتور توربو اشاره کرد. این خودرو از نظر ظاهری چیزی از رقبای وارداتی خود با قیمت‌های به مراتب بالاتر کم ندارد.

چری آریزو ۵ با چهره ای مشابه سدان های کره ای در سال 95 وارد بازار کشور شد. مدت زیادی از ورودش به ایران نگذشته بود که با استقبال خوب خریداران ایرانی مواجه شد. بعد از موفقیت مدل تنفس طبیعی، مدیران خودرو برای گسترش دایره مخاطبان آریزو ۵ تصمیم گرفت نسخه توربوشارژ را با پیشرانه‌ای پرقدرت‌تر به بازار عرضه کند. چری آریزو ۵ توربو از موتور مشترک با شاسی بلند لوکس چری ، تیگو7 بهره می برد و در قامت یک سدان اسپرت در بازار ایران ایفای نقش می‌کند.

با توجه به تست های مختلف انجام شده روی چری آریزو ۵ کارشناسان بر هندلینگ دلچسب، ایمنی بالا و امکانات رفاهی مناسب و موتور پر قدرت در کنار گارانتی چشمگیر این خودرو تاکید دارند. با این مشخصات می‌توان گفت آریزو ۵ توربو نسبت به تعدادی از رقبای وارداتی‌اش کامل‌تر است و علاوه بر این‌ها، با انتخاب آن از تولید داخلی نیز حمایت شده است. چری آریزو ۵ با گارانتی 5 سال یا 150.000 کیلومتر و 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان عرضه می‌شود.

افزایش قیمت چند میلیونی محصولات چری

آریزو 5 توربو چه در چنته دارد؟ / موشکافی فرزند تند و تیز چری

مچ اندازی چری تیگو7 با خودروهای اروپایی، کره ای و ژاپنی + عکس

معرفی پرفروش ترین خودروهای بازار در سال 96 (قسمت سوم-هیوندای توسان و چری تیگو7 )

راه حلی ارزان قیمت برای شهرهای شلوغ/ بررسی ام وی ام 110 جدید

گزارش تست جاده 2000 کیلومتری با MVM X22 و MVM X33S

چری تیگو5 مدل 97 با امکانات جدید رونمایی شد

ام وی ام ۳۱۵ اسپرت در قلمرو هاچ بک کراس‌ها

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی