پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تردد غیرمجاز در خط ویه اتوبوس

تردد غیر مجاز در خطوط ویژه ۳۰ درصد کاهش یافت

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن اعلام اینکه تردد غیر مجاز در خطوط ویژه ، تردد وسایل نقلیه عمومی و خودروهای امدادی را با اخلال مواجه می کند، از کاهش ۳۰ درصدی تخلف تردد غیر مجاز در خطوط ویژه اتوبوس در اردیبهشت ماه امسال خبر داد. سرهنگ مسعود جبارزاده  دراین باره گفت: […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۵ خرداد ۱۳۹۷

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن اعلام اینکه تردد غیر مجاز در خطوط ویژه ، تردد وسایل نقلیه عمومی و خودروهای امدادی را با اخلال مواجه می کند، از کاهش ۳۰ درصدی تخلف تردد غیر مجاز در خطوط ویژه اتوبوس در اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

سرهنگ مسعود جبارزاده  دراین باره گفت: برابر قانون راهنمایی و رانندگی عبور از خطوط ویژه باید دارای مجوز لازم باشد و بر این اساس تردد غیرمجاز خودروها و موتورسیکلت ها از این مسیرها تخلف بوده و برابر قانون نسبت به جریمه و حتی توقف خودروی متخلفان اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تردد غیر مجاز در خطوط ویژه ، تردد وسایل نقلیه عمومی و خودروهای امدادی را با اخلال مواجه می کند، تصریح کرد: از طرفی این اقدام برای سرنشینان وسیله نقلیه متخلف نیز خطرناک و حادثه ساز است و برخورد پلیس با این تخلفات نیز در راستای حفظ حقوق شهروندی و سلامت شهروندان انجام می شود.

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: بررسی آمارهای پلیس راهور در پایتخت نشان می‌دهد که با اقدامات انجام شده برخورد با تخلف عبور غیرمجاز از خطوط ویژه در اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدودا 30 درصد کاهش داشته است.

جبارزاده با بیان اینکه کاهش تخلفات رانندگی قطعا کاهش حوادث رانندگی و ارتقاء ایمنی ترافیک را به دنبال دارد، گفت: بنابراین لازم است رانندگان خودروها و راکبان موتورسیکلت ها با رعایت کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به هیچ وجه از خطوط ویژه تردد نکنند.

منبع: ایسنا

جریمه 100 هزار تومانی و نمره منفی برای صحبت با تلفن همراه حین رانندگی

تجاوز از سرعت غیرمجاز پرچمدار تخلفات رانندگی/ افزایش 33 درصدی برخورد با تخلفات حادثه ساز

کاهش یک ساعته زمان طرح ترافیک و زوج و فرد در ماه رمضان

مراحل استعلام خلافی خودرو به صورت اینترنتی

کاهش 25 درصدی تصادفات منجر به فوت در نوروز 97

افزایش 14 درصدی تردد در نوروز 97/ نیمی از کشته شدگان تصادفات 21 تا 50 سال سن دارند

تعداد خودروهای تهران ۸ برابر طرفیت معابر/ نیاز به ظرفیت های مردمی در کنترل ترافیک

ممنوعیت رانندگی تا 3 ماه برای رانندگان با 30 نمره منفی

بخشودگی دیرکرد جریمه های رانندگی 96 در صورت پرداخت تا پایان آذر 97

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی