پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فراری SP38 (1)

فراری sp38 تنها نمونه موجود در جهان

اخیرا نمونه جدید از فراری معرفی شده است که سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرده است. چندی پیش فراری 10 عدد از نمونه J50 به صورت محدود ساخت و به ژاپن فرستاد. اکنون نمونه جدید SP38 برپایه 488 GTB ساخته خواهد شد. نمونه جدید SP38 بر روی پلت فرم 488 GTB […]

ارشیا
شنبه - ۵ خرداد ۱۳۹۷

اخیرا نمونه جدید از فراری معرفی شده است که سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرده است. چندی پیش فراری 10 عدد از نمونه J50 به صورت محدود ساخت و به ژاپن فرستاد. اکنون نمونه جدید SP38 برپایه 488 GTB ساخته خواهد شد.

فراری SP38 (2)

نمونه جدید SP38 بر روی پلت فرم 488 GTB ساخته شده است. این نمونه خاص در شهر فیورانا معرفی شد و قرار است به مالک خاصش تحویل داده شود. این خودرو توسط مرکز طراحی فراری طراحی شده است و به گفته آنها این خودرو از نسخه افسانه ای F40 الهام گرفته شده است. در قسمت جلویی از چراغ های با طراح جدید استفاده شده است. ورودی هوا زیر سپر بسیار جلب توجه می کند و ظاهری تهاجمی به خودرو بخشیده است. در نمای جانبی از یک ورودی هوا بر روی در استفاده شده است و تا شروع انحنای گلگیر عقب ادامه پیدا می کند. در قسمت عقبی شیشه عقب حذف شده است و جای خود را به یک کاپوت با ساختار فیبر کربن داده است. در این خودرو از یک رنگ مخصوص قرمز متالیک سه لایه استفاده شده استکه به طور مخصوص برای SP38 تولید شده است.

فراری SP38 (3)

فراری عکس هایی از داخل خودرو منتشر نکرده است اما می توان حدس زد که فضای داخلی هم مانند بدنه دارای یک طراحی خاص و لوکس باشد. از نظر فنی SP38 تفاوتی با مدل 488 GTB ندارد. در این خودرو از موتور 3.9 لیتری تویین توربو 8 سیلندر با 670 اسب بخار قدرت و 760 نیوتن متر گشتاور استفاده شده است.

فراری SP38 (4)

0 تا 100 در نظر گرفته شده برای SP38 چیزی نزدیک به 3 ثانیه است و سرعت نهایی نزدیک به 330 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. اگر خوش شانس باشید و بتوانید بلیط مراسم Villa d’Este Concorso d’Elegance در تاریخ 26 می 2018 در کشور ایتالیا را خریداری کنید, می توانید این سوپر اسپرت نایاب را مشاهده کنید.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

سوپر اسپرت های کم دردسر!

فراری از 458MM Speciale رونمایی کرد

لافراری اسپایدر توسط مدیرعامل جدید فراری تایید شد

فراری 488GTB تیونینگ شده شیطانی به نظر می رسد

N-Largo S در لباس فراری اف 12 برلینتا با موتور 781 اسب بخاری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی