پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هوندا سیویک وانت (5)

هوندا سیویک وانت می شود!

پس از معرفی مد محبوب سیویک تایپ R توسط هوندا, اکنون این کمپانی دست به اقدامی عجیب زده است و از نسخه کانسپت پیکاپ سیویک رونمایی کرده است. نمونه وانت سیویک در شعبه انگلستان در شهر سویندن ساخته شده است. در این نمونه به جای استفاده از صندلی های عقب از یک کابین بار استفاده […]

ارشیا
یکشنبه - ۶ خرداد ۱۳۹۷

پس از معرفی مد محبوب سیویک تایپ R توسط هوندا, اکنون این کمپانی دست به اقدامی عجیب زده است و از نسخه کانسپت پیکاپ سیویک رونمایی کرده است.

هوندا سیویک وانت (1)

نمونه وانت سیویک در شعبه انگلستان در شهر سویندن ساخته شده است. در این نمونه به جای استفاده از صندلی های عقب از یک کابین بار استفاده شده است. کار ساخت این خودرو با استفاده از یک نمونه معمولی تایپ R آغاز شده است. برای درست کردن کابین عقب, از ستون B به قبل برداشته شده است. نکته جالب اینجاست که بال عقب خودرو هم حفظ شده است تا ظاهری اسپرت و در عین حال عجیب داشته باشد. فضای بار عقب مقاوم به نظر می رسد و برای بار زدن تمامی تجهیزات مناسب خواهد بود. موتور, گیربکس و زیر بندی خودرو در حالت استاندارد تایپ R باقی مانده است.

هوندا سیویک وانت (4)

در این حودرو از موتور 306 اسب بخاری 4 سیلندر توربو استفاده می شود و وظیفه انتقال قدرت بر عهده گیربکس 6 دنده خواهد بود. سیستم های رانندگی هم همانند تایپ R  خواهد بود و شامل سیستم های Comfort , اسپرت و R+ است. 0 تا 100 این خودرو در 5 ثانیه پر می شود و به گفته کمپانی هوندا سرعت نهایی این خودرو 264 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. کمپانی هوندا ادعا کرده است که این خودرو یکی از سریع ترین وانت های موجود در انگلستان خواهد بود.

هوندا سیویک وانت (2)

هم چنین کمپانی هوندا اعلام کرده است که قصد دارد این خودرو را در پیست نوربرگ رینگ تست کند تا ببیند آیا می تواند رکورد سریع ترین وانت دیفرانسیل جلو را بزند یا خیر؟. کمپانی هوندا قصد دارد چندین نمونه در کنار نسخه اسپرت تایپ R از سیویک بسازد که شامل نسخه های گرند و تورینگ و نمونه 4 چرخ متحرک می شود. هوندا اعلام کرده است که قصدی برای ساختن نمونه پیکاپ سیویک در تیراژ بالا ندارد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

هوندا HR-V مهمان تابستانی بازار ایران

مقایسه تویوتا کمری ۲۰۱۸ XSEV6 و هوندا آکورد 2.0T تورینگ ۲۰۱۸

خاطره بازی با خودروهای دهه نودی (1) / بررسی فنی چهارمین نسل هوندا آکورد

هوندا از کانسپت Everus برقی رونمایی کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی