پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز میباخ

کانسپت میباخ برای چشم بادامی ها

مرسدس بنز میباخ در جریان برگزاری بیجینگ موتورشو، از کانسپت عجیبی رونمایی کرد که تلفیقی از فرم بدنه یک سدان و مشخصات یک شاسی بلند بود! این کانسپت که Vision Ultimate Luxury نام دارد با بدنه ای همچون یک سدان، فقط از ارتفاع بلندتر سقف و ارتفاع بیشتر کف بدنه از سطح زمین بهره می […]

امیر
یکشنبه - ۶ خرداد ۱۳۹۷

مرسدس بنز میباخ در جریان برگزاری بیجینگ موتورشو، از کانسپت عجیبی رونمایی کرد که تلفیقی از فرم بدنه یک سدان و مشخصات یک شاسی بلند بود!

این کانسپت که Vision Ultimate Luxury نام دارد با بدنه ای همچون یک سدان، فقط از ارتفاع بلندتر سقف و ارتفاع بیشتر کف بدنه از سطح زمین بهره می برد که در نگاه اول کمی عجیب بنظر می رسد و در حقیقت یک سدان با ارتفاع بیشتر از سطح زمین است.

کانسپت بنز میباخ

طراحی خشن و جسور جلوپنجره مشابه به مرسدس بنز S کلاس میباخ نسخه Pullman است. چراغها و شیشه مجزای عقب، مشابه به کانسپت Concept 6 میباخ در دو سال پیش بوده با این تفاوت که یک قدم نزدیک تر به تولید به نظر می رسد.

کابین کانسپت مرسدس بنز میباخطبق گزارش Autocar، این کانسپت از چهار موتور الکتریکی بهره می برد که می تواند 738 اسب بخار نیرو را تولید کند. این موتورها توسط مجموعه باتری 80 کیلوواتی تغذیه می شوند و با یکبار شارژ کامل باتری ها می تواند 500 کیلومتر را بپیماید.

کانسپت مرسدس بنز میباخکابین آن نیز ضمن حفظ اصالت یک مرسدس بنز اصیل، از تفاوت های شایانی بهره می برد و دارای چاشنی یک کانسپت است. حضور یک ست زیبای قوری و فنجان چینی در کنسول میانی سرنشینان عقب، می تواند گواهی بر این مدعی باشد. اینطور که به نظر می رسد، این کانسپت، نسخه میباخ بزرگترین شاسی بلند مرسدس بنز یعنی GLS را به تصویر می کشد.

بررسی مرسدس بنز E53 مدل 2019

مرسدس بنز AMG GT S رودستر برای فصل بهار آماده می شود

بررسی مسابقه فرمول 1 باکو/ تصادف هم تیمی های ردبول و اولین پیروزی مرسدس

مکعب روبیک مرسدس بنز با AMG آمد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی