پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رولزرویس

رولزرویس ماجراجو هم آمد / شاسی بلندِ شاسی بلندها!

سه سال از زمان اعلام رسمی، منتظر چنین روزی بودیم و بالاخره لوکس ترین و به عبارتی، کامل ترین شاسی بلند تاریخ خودروسازی، امروز رونمایی شد. خودرو مورد بحث چیزی نیست جز رولزرویس Cullinan. رولزرویس Cullinan در عین تجهیزات و امکانات رفاهی بی مانند، از کاربردپذیری بالا و قدرت قابل توجهی هم بهره می برد. […]

امیر
دوشنبه - ۷ خرداد ۱۳۹۷

سه سال از زمان اعلام رسمی، منتظر چنین روزی بودیم و بالاخره لوکس ترین و به عبارتی، کامل ترین شاسی بلند تاریخ خودروسازی، امروز رونمایی شد. خودرو مورد بحث چیزی نیست جز رولزرویس Cullinan.

رولزرویس Cullinan در عین تجهیزات و امکانات رفاهی بی مانند، از کاربردپذیری بالا و قدرت قابل توجهی هم بهره می برد. هدف رولزرویس فقط جذب مشتریان ثروتمندی که به دنبال یک خودرو لوکس و شوفر هستند نبوده و با Cullinan می خواسته که مشتریان جوانتر و ماجراجو برای طبیعت گردی را نیز شیفته خود کند و به نظر می رسد که حاصل کار، نمی توانست چیزی از این بهتر از آب در بیاید.

جلو داشبورد رولزرویسفضای بار در حالت عادی، 560 لیتر گنجایش دارد که این فضا با تا کردن صندلی های ردیف دوم به رقم قابل توجه 1930 لیتر افزایش می یابد. صندلی های عقب Cullinan به دو صورت دو نفره مجزا و سه نفره نیمکتی همانند خودروهای معمولی قابل سفارش است. صندلی راننده دارای سیستم تهویه بوده و پیش رو او، آخرین نسل از نشاندهنده دیجیتال رولزرویس قرار دارد. رولزرویس برای اولین بار برای Cullinan از یک نمایشگر لمسی در کنسول مرکزی استفاده می کند که برخی از ادوات خودرو را می توان با آن کنترل نمود.

کابین رولزرویسرولزرویس Cullinan با امکاناتی از قبیل دوربین دید در شب، چهار دوربین در چهار سو برای دید پانوراما، دید پرنده، سیستم هشدار برخورد، هشدار ترافیک، هشدار حرکت در بین خطوط، وای فای هات اسپات، و صدها موارد کوچک و بزرگ دیگر، پیشرفته ترین خودرو در کلاس خودش است.این شاسی بلند بر روی همان پلتفورم آلومینیومی و سبک وزن فانتوم سوار شده با این تفاوت که با بانگری ها و اصلاحات متعددی همراه است.

شاسی بلند رولزرویس

قلب تپنده Cullinan یک واحد 12 سیلندر 6.75 لیتری بای توربو است که می تواند 563 اسب بخار نیرو و 850 نیوتون متر گشتاور را تولید کند. این موتور با احتساب وزن 2.6 تُنی Cullinan، آنرا قادر می سازد که تا 250 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد اما شتاب صفر تا یکصد کیلومتر بر ساعت آن هنوز اعلام نشده است. رولزرویس مدعی است که مصرف سوخت Cullinan از 15 لیتر در یکصد کیلومتر تجاوز نمی کند.
قیمت پایه Cullinan در ایالت متحده، 325 هزار دلار اعلام شده است.

ب ام و و رولزرویس به سمت خودروهای الکتریکی میروند

سوار بر هیوندای Centennial رولزرویسِ کره‌ای

داون ، برند جدید رولزرویس

گران ترین شاسی بلند جهان از سرزمین اژدها می آید

ملاقات با مرسدس بنز S کلاس کلاسیک / پلی از کلاسیک به مدرنیته

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی