پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رم ربل TRX (3)

رقیبی جدید برای فورد رپتور/ رم ربل TRX

فورد رپتور در دنیای آفرودر ها نماد قدرت و استقامت است. اکنون این خودرو یک رقیب جدید به نام رم ربل trx پیدا کرده است. کمپانی فیات-کرایسلر اعلام کرده است که پیکاپ جدید قدرتمندش تا سال 2022 وارد بازار خواهد شد.   کمپانی فیات کرایسلر در یک گرد همایی در کشور ایتالیا پس از سخن […]

ارشیا
شنبه - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

فورد رپتور در دنیای آفرودر ها نماد قدرت و استقامت است. اکنون این خودرو یک رقیب جدید به نام رم ربل trx پیدا کرده است. کمپانی فیات-کرایسلر اعلام کرده است که پیکاپ جدید قدرتمندش تا سال 2022 وارد بازار خواهد شد.

 

رم ربل TRX

کمپانی فیات کرایسلر در یک گرد همایی در کشور ایتالیا پس از سخن گفتن از برنامه 5 ساله خود برای ساخت محصولات جدید, اعلام کرد که وانت جدیدش به نام رم ربل (RAM Rebel) تا قبل از سال 2022 وارد بازار می شود. اطلاعات بیشتری از نمونه جدید منتشر نشده است. اما اگر مشخصات فنی این نمونه جدید به کانسپت TRX که در سال 2016 معرفی شد نزدیک باشد, می توان حدس زد که این نمونه جدید از موتور 6.2 لیتری سوپرشارژ همی با 575 اسب بخار قدرت به علاوه سیستم تعلیق قوی تر و ظاهری تهاجمی بهره می برد.

رم ربل TRX (4)

پیش بینی می شود که این خودرو رقیب اصلی فورد رپتور باشد. از رقیبان رپتور در بازار فعلی می توان به شورولت کولورادو اشاره کرد که البته با جثه ای کوچکتر نسبت به رپتور عرضه می شود. این مدل بر پایه داج رم 1500 ساخته می شود. به گفته سایت Motor Authority , عکس های از کابین داج رم 1500 مدل 2019 منتشر شده است که در آن ساعت عدد 7:07  را نشان می دهد که می توان احتمال استفاده از موتور 707 اسبی هلکت در این مدل را داد. کمپانی فیات-کرایسلر قبلا استفاده از موتور هلکت در رم 1500 مدل 2019 را رد کرده بود اما شاید بعدا نظر آنها تغییر کرده باشد.

رم ربل TRX (2)

هم چنین به نقل برخی از سایت های موپار نمونه جدید TRX از نسل جدید پیشرانه های آلومینیومی کرایسلر استفاده می کند که احتمالا با نسل جدید وایپر مشترک باشد. احتمالا نسل جدید شامل موتور 7 لیتری همی با 520 اسب بخار قدرت و نمونه جدید هلکت با قدرت بیشتر خواهد بود. هم چنین خبرهای شنیده شده حاکی از این است که رم قصد دارد نمونه های جدید وانت های 2500 و 3500 را در نمایشگاه دیترویت معرفی کند که این بخشی از برنامه 5 ساله کمپانی فیات کرایسلر خواهد بود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

بررسی فنی دوج رم 1500 / ایستاده بر سکو سوم

همه چیز در مورد فورد برانکو 2020 تاکنون

استفاده از موتور 4 سیلندر در وانت سیلورادو مدل 2019

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی