پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

امداد خودرو سایپا

خدمات امداد خودرو سایپا در شب های قدر و ارتحال حضرت امام (ره)

شرکت امداد خودرو سایپا به مناسبت تقارن شب های قدر و بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خدمات ویژه ای را از ۱3 لغایت 18 خرداد ماه به زائران و مسافران ارائه می دهد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز : بهزاد پناهی مدیرعامل شرکت امدادخودروسایپا ضمن تسلیت ایام […]

امیر
یکشنبه - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

شرکت امداد خودرو سایپا به مناسبت تقارن شب های قدر و بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خدمات ویژه ای را از ۱3 لغایت 18 خرداد ماه به زائران و مسافران ارائه می دهد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز :

بهزاد پناهی مدیرعامل شرکت امدادخودروسایپا ضمن تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین(ع) و ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی با بیان مطلب فوق گفت: همزمان با برگزاری مراسم شب های قدر و سالگرد رحلت حضرت امام (ره) شرکت امداد خودرو سایپا جهت رفاه حال زائران شهرهای زیارتی و حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، طرح خدمات امدادی ویژه ای را در 6 روز اجرا می‌كند.

پناهی اظهار داشت: علاوه بر به کارگیری ناوگان امدادی در شهرها و محورهای مواصلاتی کشور که همواره به زائران و مسافران خدمات امدادی ارائه می‌دهند؛ به دلیل تقارن لیالی قدر و ایام ارتحال و حضور هموطنان در اماکن زیارتی کشور این طرح را گسترده تر از پیش اجرا خواهند کرد. به طوری که پوشش دهی خدمات امدادی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با 57 پایگاه ویژه ثابت، سیار و شبانه روزی در مسیرهای منتهی به حرم مطهر و شهرهای زیارتی سرعت و کیفیت بهتری خواهد یافت.

وی افزود: امدادخودرو سایپا چون سال های گذشته ضمن هماهنگی ها و همکاری های لازم با ستاد بزرگداشت حضرت امام(ره) نسبت به تشکیل تیم های بازرسی و نظارت بر عملکرد واحد های امدادی اطراف حرم مطهر و مسیرهای منتهی اقدام كرده است.

پناهی خاطر نشان کرد: خدمت رسانی امدادی به تمامي محصولات گروه خودروسازی سایپا در محدوده حرم مطهر امام خمینی (ره) در روز چهاردهم خردادماه به صورت رایگان خواهد بود.

لازم به ذکر است هموطنان گرامی جهت دریافت خدمات امدادی می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس حاصل نمایند.

طرح امداد تعطیلات نیمه خرداد 97 گروه خودروسازی کارمانیا

طرح امداد جاده ای رامک یدک در تعطیلات نیمه خرداد

آغاز طرح امدادی 110 کرمان موتور

هشدار امدادخودروسایپا نسبت به حضور گسترده امدادخودروهای متفرقه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی