پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان جوک-جهان نوین آریا

جهان نوین آریا قیمت محصولات نیسان را تغییر دارد

جهان نوین آریا نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران، روز گذشته قیمت شاسی بلندهای نیسان از جمله جوک و ایکس تریل را تغییر دارد. شرکت جهان نوین آریا به عنوان نماینده نیسان در ایران، صبح امروز دوباره قیمت محصولات خود را افزایش داد. در این افزایش قیمت بهای رسمی نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ و جوک […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

جهان نوین آریا نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران، روز گذشته قیمت شاسی بلندهای نیسان از جمله جوک و ایکس تریل را تغییر دارد.

شرکت جهان نوین آریا به عنوان نماینده نیسان در ایران، صبح امروز دوباره قیمت محصولات خود را افزایش داد. در این افزایش قیمت بهای رسمی نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ و جوک ۲۰۱۷ تغییر کرده است.

طبق جدیدترین شرایط فروش جهان نوین آریا بهای رسمی ایکس تریل جدید نیز از ۳۴۴ میلیون تومان به ۳۴۹ میلیون تومان رسیده است. همچنین بهای جوک اسکای پک ۲۰۱۷ به ۱۹۱ میلیون تومان رسیده و جوک پلاتینیوم نیز ۲۰۲ میلیون تومان قیمت دارد. بهای رسمی نیسان جوک اسپرت مدل ۲۰۱۷ نیز از ۲۶۰ میلیون تومان به ۲۶۵ میلیون تومان تغییر کرده است.

لازم به ذکر است که در بخشنامه جدید شرکت جهان نوین آریا، فعلا امکان ثبت نام ایکس تریل ۲۰۱۸ با تحویل ۶۰ روزه وجود ندارد. اما خریداران می توانند تیپ های مختلف جوک را با موعد تحویل ۳۰ روزه خریداری کرد. در شرایط فروش در نظر گرفته شده برای محصولات نیسان،  امکان خرید اقساطی جوک اسکای پک ۲۰۱۷ نیز در نظر گرفته شده است.
افزایش قیمت نیسان های جهان نوین آریا در حالی است که رقبای جوک و ایکس تریل در بازار با افزایش قیمت به مراتب شدیدتری روبرو شده اند و در حال حاضر و حتی بعد از افزایش قیمت محصولات جهان نوین آریا نیز قیمت بالاتری دارند.

در طرح فروش جهان نوی آریا برای جوک نیز هدیه ویژه سرویس اولیه و ادواری رایگان در خدمات پس از فروش تا ۲۰ هزار کیلومتر یا ۱۸ ماه برای مشتریان نیز در نظر گرفته شده است.

مدل خودرو قیمت قدیم (میلیون تومان) قیمت جدید (میلیون تومان)
نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ ۳۴۴ ۳۴۹
نیسان جوک اسکای پک ۲۰۱۷ ۱۸۸ ۱۹۱
نیسان جوک پلاتینیوم ۲۰۱۷ ۱۹۷ ۲۰۲
نیسان جوک اسپرت ۲۰۱۷ ۲۶۰ ۲۶۵

فروش نقدی و اقساطی نیسان جوک اسکای پک (خرداد 97)

جهان نوین آریا برای دومین بار متوالی رتبه اول رضایتمندی مشتریان را کسب کرد

رونمایی متفاوت نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ در سایت مرکزی جهان نوین آریا

زرق و برق یا کیفیت و اصالت / مشتریان با کدام دلایل اقدام به خرید خودرو می کنند؟

قیمت جدید نیسان جوک اعلام شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی