پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نگین خودرو

برگزاری سمینار آموزشی نگین خودرو برای نمایندگان سراسر کشور

همزمان با توسعه شبکه فروش و خدمات پس ازفروش شرکت نگین خودرو ، سمینار آموزشی پرسنل فروش شعب و عاملیتهای این شرکت بصورت گسترده در حال اجراست. گروه رنو در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و ارتقاء کیفیت فروش و خدمات پس از فروش جهانی خود درحال پیاده سازی مجموعه استانداردها و ابزارهای مبتنی بر «مدیریت […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

همزمان با توسعه شبکه فروش و خدمات پس ازفروش شرکت نگین خودرو ، سمینار آموزشی پرسنل فروش شعب و عاملیتهای این شرکت بصورت گسترده در حال اجراست.

گروه رنو در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و ارتقاء کیفیت فروش و خدمات پس از فروش جهانی خود درحال پیاده سازی مجموعه استانداردها و ابزارهای مبتنی بر «مدیریت تجربه مشتریان» است. بر همین اساس شرکت نگین خودرو بعنوان نماینده رسمی این شرکت اروپایی، همزمان با عرضه کنندگان برند رنو در کشورهای توسعه یافته، درحال جاری سازی آنها در شبکه فروش و خدمات پس از فروش خود می‌باشد.

سمینار آموزشی نگین خودرو

شرکت نگین خودرو در راستای پرورش نیروهای حرفه ای و با هدف ارتقاء کیفی سطح دانش کارکنان شبکه نمایندگیها، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی جامع با حضور بیش از 100 نفر از نیروهای شعب و عاملیت های فروش این شرکت بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی فروش نموده است. محورهای مورد بررسی شامل آخرین مباحث روز علوم بازاریابی و فروش به صورت کاربردی است که توسط اساتید صاحب نام در حوزه های مربوطه تدریس و انتقال دانش می شود.

سمینار آموزشی نگین خودرو

«سمینار فروش» شرکت نگین خودرو از شنبه 30 اردیبهشت تا پنجشنبه 3 خرداد ماه 1397 در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران برگزار می شود.

 

آمادگی امداد نگین خودرو برای خدمت رسانی در تعطیلات نیمه خرداد

فروش مشارکتی رنو تلیسمان و رنو کولئوس (خرداد 97)

افتتاح اولین مرکز تخصصی تست درایو تویوتا و رنو/ خدمات پیش از فروش!

بررسی فنی رنو تلیسمان / جادوگری از کوچه پس کوچه های پاریس

می توان هر قطعه ای را در ایران تولید کرد/ نگاهی به شرایط کیفیت تولید قطعه و خودرو در گفت و گو با قائم مقام کیفیت رنو در ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی