پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جک S5 اتوماتیک

پیش فروش جک S5 اتوماتیک (ویژه نیمه دوم خرداد 97)

پیش فروش جک S5 اتوماتیک ویژه نیمه دوم خرداد سال جاری توسط کرمان موتور اعلام می شود. باتوجه به تکمیل ظرفیت فروش خودرویs5/DCT با موعد تحویل دی ماه، شرایط مذکور ملغی و‌ از تاریخ ۱4/۰۳/۱۳۹۷ شرایط فروش جدید با موعد تحويل بهمن 97 بر روی سایت فعال می گردد. پیش فروش جک S5 اتوماتیک (ویژه […]

امیر
سه شنبه - ۱۵ خرداد ۱۳۹۷

پیش فروش جک S5 اتوماتیک ویژه نیمه دوم خرداد سال جاری توسط کرمان موتور اعلام می شود.

باتوجه به تکمیل ظرفیت فروش خودرویs5/DCT با موعد تحویل دی ماه، شرایط مذکور ملغی و‌ از تاریخ ۱4/۰۳/۱۳۹۷ شرایط فروش جدید با موعد تحويل بهمن 97 بر روی سایت فعال می گردد.

پیش فروش جک S5 اتوماتیک (ویژه نیمه دوم خرداد 97) :

پیش فروش جک S5 اتوماتیک (خرداد 97)

مشخصات جدید و تغییر کرده جک S5 اتوماتیک

کرمان موتور به غیر از گیربکس شش سرعته اتوماتیک دو کلاچه، چهار کیسه هوا، سنسور پارک جلو و عقب، صندلی راننده برقی با حافظه، مانیتور و دوربین عقب، گرمکن صندلی های جلو، ESC، HBA، HDC، HAC، آینه تاشو برقی، سانروف، ترمز پارک برقی و استارت دکمه ای که از قبل در ثبت نام ها به مشتریان اعلام کرده بود، با نصب سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک، سیستم پخش با قابلیت اجرا DVD و نویگیشن فعال باعث غافل گیری مشتریان خود شده است. جالب این است با توجه به تست ها همگام سازی و ارتقا فنی که برای S5 اتوماتیک برگزار شده است، گشتاور موتور 30 نیوتون متر افزایش پیدا کرده و به 265Nm رسیده است.

فروش فوری اعتباری تیگو 7 اکسلنت (خرداد 97)

پیش فروش جک J4 کرمان موتور آغاز می شود

پیش فروش اعتباری آریزو 5 توربوشارژ (خرداد 97)

فروش اعتباری محصولات مدیران خودرو باسودمشارکت و اقساط بلندمدت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی