پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فراری انزو مایکل شوماخر (1)

فراری انزو مایکل شوماخر به فروش می رسد

نام مایکل شوماخر برای علاقه مندان به دنیای ماشین بازی نامی آشنا است. راننده افسانه ای مسابقات فرمول یک که با 7 قهرمانی یکی از پر افتخار ترین راننده های تاریخ فرمول یک است. در سال 2003 انزو فراری به منظور تشویق مایکل شوماخر, یک دستگاه فراری انزو با او هدیه داد. اکنون این سوپر […]

ارشیا
یکشنبه - ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

نام مایکل شوماخر برای علاقه مندان به دنیای ماشین بازی نامی آشنا است. راننده افسانه ای مسابقات فرمول یک که با 7 قهرمانی یکی از پر افتخار ترین راننده های تاریخ فرمول یک است. در سال 2003 انزو فراری به منظور تشویق مایکل شوماخر, یک دستگاه فراری انزو با او هدیه داد. اکنون این سوپر اسپرت افسانه ای به فروش خواهد رفت.

این خودرو یک فراری انزو معمولی نبود, بلکه دارای نکته های خاصی است. این خودرو با رنگ   Rosso Scuderia و چرم Cuio leather  به مایکل شوماخر اهدا شد. بر روی کاپوت این خودرو امضای مسئولین رده بالای فراری از جمله Luca di Montezemolo و دیگر رانندگان فرمول یک نقس بسته است.

فراری انزو مایکل شوماخر (2)

در سال 2013 فراری انزو مایکل شوماخر در گاراژ Zenith در شهر ژنو همراه با فراری FXX با قیمت1.47 میلیون دلار برای فروش گذاشته شده بود. اکنون این خودرو بار دیگر برای فروش گذاشته شده است. این بار سایت ClassicMotorsforSale.com این خودرو را با قیمتی نا مشخص آگهی کرده است.

پیش بینی می شود که این خودرو با افزایش قیمت نیم میلیون دلاری به فروش برسد. به گفته سایت, مقدار زیادی از مسافت 8,364  کیلومتری طی شده خودرو, توسط مایکل شوماخر طی شده است. این مسئله که این خودرو توسط مایکل شوماخر رانده شده است, ارزش بالایی به خودرو بخشیده است.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

کانسپ Modulo از فراری برای اولین بار پا به خیابان ها می گذارد

رکورد گران قیمت ترین خودرو جهان شکسته شد

فراری sp38 تنها نمونه موجود در جهان

فورد جی تی 1.8 میلیون دلاری

حضور مازراتی کمیاب در حراجی RM

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی