پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جام رمضان مدیران خودرو

اولین دوره مسابقات فوتسال مشتریان باشگاه مدیران خودرو آغاز شد

شرکت مدیران خودرو اولین شرکت خودرویی است که این دوره از رقابت ها را برای مشتریان محصولات خود و در قالب فعالیت های باشگاه مشتریان برگزار کرده است. به گزارش روابط عمومی شرکت مدیران خودرو، 16 تیم متشکل از مشتریان انواع خودرو های شرکت مدیران خودرو شامل هر دو برند خودرویی این شرکت در قالب […]

امیر
یکشنبه - ۲۰ خرداد ۱۳۹۷

شرکت مدیران خودرو اولین شرکت خودرویی است که این دوره از رقابت ها را برای مشتریان محصولات خود و در قالب فعالیت های باشگاه مشتریان برگزار کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیران خودرو، 16 تیم متشکل از مشتریان انواع خودرو های شرکت مدیران خودرو شامل هر دو برند خودرویی این شرکت در قالب تیم هایی با نام محصولات این شرکت در طی چهار روز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا اولین دوره رقابت های جام رمضان فوتسال شرکت مدیران خودرو انجام شده باشد. شرکت مدیران خودرو اولین شرکت خودرویی است که این دوره از رقابت ها را برای مشتریان محصولات خود و در قالب فعالیت های باشگاه مشتریان برگزار کرده است.

اولین مسابقات این رقابت ها امروز 19 خرداد در بین 8 تیم از مشتریان برگزار شد تا در طی رقابت های یک حذفی برندگان به مرحله بعد صعود و بازی های رده بندی و فینال صورت پذیرد.

شرکت مدیران خودرو پیش از این با حمایت و اجرا کمپین های مختلف حضور و حمایت خود را از فعالیت های ورزشی به شکل های گوناگون اجرائی کرده بود. اخیرا نیز همزمان با شروع بازی های تیم ملی کشورمان در رقابت های جام جهانی، تیمی متشکل از برندگان قرعه کشی سفر به روسیه در ورزشگاه بازی ایران و مراکش حضور خواهند داشت تا حمایت خود را از تیم ملی کشور اعلام کرده باشند.

رقابت‌های جام رمضان با حضور بیش از 160 نفر ار اعضای باشگاه هواداران شامل خریداران محصولات شرکت مدیران خودرو در طی چهار روز صورت می‌گیرد.

جشنواره خرید محصولات مدیران خودرو ویژه ماه رمضان

باشگاه مشتریان مدیران خودرو برگزار می کند: اولین دوره مسابقات فوتسال میان خریداران محصولات مدیران خودرو

مقام اول مسابقات بین المللی مهارت های فروش توسط مدیران خودرو

شانس برنده شدن ام وی ام 110 با خرید محصولات مدیران خودرو در شرایط فروش ماه رمضان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی