پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

همایش تقدیر از مشتریان برلیانس

شرایط فروش ویژه محصولات برلیانس به مناسبت عید فطر

شرکت پارس خودرو از فروش نقدی و اعتباری محصولات برلیانس به مناسبت عید سعید فطر خبر داده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در شرایطی که تحریم های جدید در حال نشان دادن اثرات خود بر صنعت خودرو است، این خودروسازان چینی هستند که بار دیگر نقش شان در بازار ایران در حال پررنگ […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

شرکت پارس خودرو از فروش نقدی و اعتباری محصولات برلیانس به مناسبت عید سعید فطر خبر داده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در شرایطی که تحریم های جدید در حال نشان دادن اثرات خود بر صنعت خودرو است، این خودروسازان چینی هستند که بار دیگر نقش شان در بازار ایران در حال پررنگ شدن است. البته در میان خودروهای چینی، برندهای معتبری نیز یافت می شوند که علاوه بر جایگاه مناسب میان دیگر خودروسازان چینی، سابقه قابل قبولی نیز در بازار ایران دارند و امتحان شان را نزد خریداران پس داده اند.

یکی از این برندهای چینی، برلیانس است. ربلیانس چند سالی است که در بازار ایران حضور دارد و در حال حاضر محصولات اش با ارتقاء کیفی و پیشرفت های مختلف، در جایگاهی رقابتی ایستاده اند تا خریداران نیاز به تامل زیادی برای گزینش آن ها میان دیگر رقبا نداشته باشند. پارس خودرو به عنوان پایگاه برلیانس در ایران شناخته می شود و انواع مدل های برلیانس را در کشورمان تولید می کند. خودروسازی که همواره با محصولات با کیفیت شناخته شده و حتی در شراکت با چینی ها نیز سعی کرده یکی از بهترین محصولات شان را در بازار ایران عرضه کند.

برلیانس سری 300 اخیرا به موتور جدیدی مجهز شده که قدرتمندتر از قبل است و امکانات بیشتری نیز نسبت به قبل در اختیار راننده قرار می دهد. سری 200 نیز در 2 نوع هاچ بک و صندوق دار و تنها با گیرباکس دستی در بازار عرضه می شود که با قیمت مناسب اش، می تواند خریدارانی با بودجه محدود را وسوسه کند. رقبای برلیانس سری 200 در بازار ایران هم از نظر کیفیت ساخت و هم از نظر تکنولوژی و مد گرایی، یک سر و گردن پایین تر از رقیب چینی خود هستند.

علاقه مندانی هم که به دنبال خودرویی با حال و هوای کراس اوورها اما با ابعاد جمع و جور خودروهای هاچ بک هستند، می توانند سراغ برلیانس کراس بروند. هاچ بک کراسی که از نظر طراحی یکی از بهترین ترکیب های بازار را در اختیارتان قرار می دهد و با دقیق شدن در مشخصات فنی و جزییات اش، خیلی زود برتری اش نسبت به رقبای دیگر رو می شود.

همایش تقدیر از مشتریان برلیانس

شرکت پارس خودرو به مناسبت عید سعید فطر شرایط فروش نقدی و اعتباری محصولات خانواده برلیانس را در نظر گرفته است تا علاقه مندان محصولات برلیانس، بتوانند خریدی راحت تر از قبل داشته باشند.

در این طرح تمام محصولات برلیانس ، از جمله کراس, سری H300 هاچ بک و صندوق دار و سری H200 به صورت نقدی به فروش می رسند و ظرف یک ماه با بیمه بدنه رایگان به مشتریان تحویل می شوند.

خریداران محصولات برلیانس در طرح فروش اعتباری, می توانند با مبلغ پیش پرداخت متفاوت و باز پرداخت 12,18 و 24 ماه با میانگین تسهیلات 18درصد اقدام به خرید خودرو کنند. این شرایط در وضعیت نا به سامان فعلی بازار خودرو و افزایش لحظه به لحظه قیمت ها، می تواند اطمینان خاطر مشتریان را فراهم کند.

 

برلیانس H200 خودروی خانواده/ نگاهی به مزیت های رقابتی برلیانس سری 200

برگ برنده برلیانس در رقابت هاچ بک کراس ها/ بررسی فنی برلیانس کراس با موتور جدید

فروش نقدی انواع برلیانس پارس خودرو (ویژه عید فطر 97)

برگزاری اولین همایش تقدیر از مشتریان محصولات برلیانس در ایران

افزایش ظرفیت تولید برلیانس H200 به 14 دستگاه در ساعت

گسترش همکاری های گروه خودروسازی سایپا و برلیانس

استفاده از تکنولوژی شرکت ب ام و در خودروهای برلیانس

برلیانس H200 پارس خودرو سه ستاره کیفیت را کسب کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی