پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ولوو Polestar 1 (5)

معرفی پروتوتایپ جدید ولوو در فستیوال سرعت گود وود

کمپانی ولوو اعلام کرده است که قصد دارد از خودروی پروتوتایپ جدیدش به نام Polestar 1 در فستیوال سرعت گوود وود که ماه آینده در انگلستان برگزار خواهد شد, رونمایی کند. این خودرو هیبریدی با شماره شاسی 004 در این فستیوال رونمایی خواهد شد. پروتوتایپ پلاگین هیبریدی ولوو, از یک موتور 4 سیلندر در جلو […]

ارشیا
سه شنبه - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

کمپانی ولوو اعلام کرده است که قصد دارد از خودروی پروتوتایپ جدیدش به نام Polestar 1 در فستیوال سرعت گوود وود که ماه آینده در انگلستان برگزار خواهد شد, رونمایی کند. این خودرو هیبریدی با شماره شاسی 004 در این فستیوال رونمایی خواهد شد.

پروتوتایپ پلاگین هیبریدی ولوو, از یک موتور 4 سیلندر در جلو و دو موتور الکتریکی در عقب بهره می برد. این خودرو 600 اسب بخار قدرت و 738 پوند بر فوت (996 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. موتور های الکتریکی قادر به پیمودن 93 مایل مسافت بدون نیاز به شارژ هستند. Joakim Rydholm خودروی Polestar 1 را در فستیوال سرعت خواهد راند. به گفته Thomas Ingenlath رئیس کمپانی: ((بازخورد مردم نسبت به مدل polestar در انگلستان و قسمت های شمالی اروپا بسیار خوب بوده است و ما فستیوال سرعت گوود وود را یک موقعیت بسیار خوب برای برقراری ارتباط بیشتر با مشتریانمان می دانیم.)) علاوه بر پروتوتایپ Polestar 1 که در مسابقه هیل کلایمب شرکت خواهد کرد, دو دستگاه خودروی شهری Polestar هم توسط ولوو در این فستیوال برای عموم به نمایش گذاشته می شود. قیمت این خودرو از 155 هزار دلار آغاز می شود.

 

فستیوال سرعت گوود وود از 12 تا 15 ژوئن در انگلستان برگزار می شود و در جریان این فستیوال, تعداد زیادی از نفیس ترین خودروها شامل سوپر اسپرت ها, کلاسیک ها, پروتوتایپ ها و … با هم رقابت می کنند. هم چنین خودروی polestar 1 در ماه آگوست توسط کمپانی ولوو در آمریکا رونمایی خواهد شد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

بررسی ولوو V60 مدل 2018

نگاه نو داتیس خودرو به خدمات تخصصی

15 خودروی ارزان قیمت با سرعت نهایی بیش از 240 کیلومتر

افتخار آفرینی ولوو در نمایشگاه ژنو 2018/ ولوو XC40 بهترین خودرو اروپا شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی